خبرگزاری کار ایران

رئیس جهاد کشاورزی قزوین خبر داد:

راه‌اندازی 40 هکتار گلخانه و سایبان در قزوین

asdasd
کد خبر : ۷۶۱۲۶۶

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین گفت: با برنامه ریزی انجام شده تا پایان سال‌جاری 40 هکتار گلخانه و سایبان در استان راه اندازی و به بهره برداری خواهد رسید.

به گزارش خبرنگار ایلنا از قزوین، فاطمه خمسه امروز پنجشنبه در نشست ستاد گلخانه‌های استان قزوین اظهار کرد: سال گذشته عملیات اجرایی 32 هکتار گلخانه و سایبان در استان انجام شد.

به گفته وی برای سال‌جاری نیز احداث 60 هکتار گلخانه و سایبان در استان از سوی وزارت جهاد کشاورزی برنامه ریزی شده است.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی قزوین اضافه‌کرد: با توجه به استقبال باغداران از سایه‌بان که کاهنده مصرف آب و موجب افزایش تولید محصولات خواهد شد، پیش بینی می‌شود استقبال از این طرح در استان افزایش یابد.

وی در ادامه به روند اجرایی شهرک گلخانه‌ای نودهک تاکستان اشاره کرد و گفت: شهرک گلخانه‌ای نودهک یک فرایند طولانی را طی کرد و اجرای زیر ساخت‌های آن زمان بر شده است.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی قزوین افزود: در حال حاضر بیش از 50 متقاضی برای سرمایه گذاری در این شهرک قرارداد بسته اند و انتظار دارند زیر ساخت‌های اولیه که تعهد شده به سرمایه گذاران واگذار شود.

خمسه افزود: با توجه به نقش گلخانه‌ها در مدیریت منابع آب لازم است جدیت بیشتری به این بخش داشته باشیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز