خبرگزاری کار ایران

فرماندار کارون مطرح کرد:

قطع شدن برق اردوگاه سیل زدگان هادی آباد شهر کارون عمدی نبود

asdasd
کد خبر : ۷۶۱۱۹۵

فرماندار شهرستان کارون گفت: خبر منتشر شده در برخی رسانه‌ها مبنی بر قطع عمدی برق اردوگاه سیل زدگان هادی آباد شهر کارون صحت ندارد.

به گزارش‌ایلنا، معصومه خنفری در این‌باره گفت: خبر منتشر شده در برخی رسانه‌ها مبنی بر قطع عمدی برق اردوگاه سیل‌زدگان هادی آباد شهر این شهرستان صحت ندارد.  
 
وی افزود: به دلیل فشار شبکه و اتصالی یکی از کولر‌های در طبقه دوم اردوگاه هادی آباد شهر کارون برق ساختمان محل اسکان سیل زدگان قطع شد.
 
خنفری تصریح کرد: برای رسیدگی به مشکل به وجود آمده ساعاتی برق ساختمان قطع بود و به طور طبیعی با این حادثه برق پمپ آب در این اردوگاه نیز از مدار خارج شد.
 
رئیس شورای تامین شهرستان کارون گفت: در حال حاضر برق ساختمان اردوگاه وصل است و علاوه بر اینکه سیستم‌های خنک کننده در حال کار است پمپ آب نیز در مدار قرار گرفت.
 
خنفری ادامه داد: ساکنان این اردوگاه بعد از اینکه واحد‌های مسکونی‌ها آنها همزمان با سیلاب اخیر در بخشی از مسکن مهر شیرین شهر دچار آبگرفتگی شد در هفته‌های پایانی فروردین ماه به کمپ هادی آباد منتقل شدند.
 
فرماندار شهرستان کارون یادآور شد: اهالی این بخش از پروژه مسکن مهر که شامل ۱۰ خانوار می‌شوند قرار است به محل اسکان جدید یعنی یکی از مدارس شیرین شهر منتقل شوند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز