خبرگزاری کار ایران

شهردار رازمیان در گفت‌وگو با ایلنا:

پروژه مسیر سلامت رازمیان با مشکلات معارض، فنی و عمرانی روبروست/ همراهی شهروندان برای رفع اختلافات ملکی

asdasd
کد خبر : ۷۶۰۴۱۷

شهردار رازمیان گفت: پروژه مسیر سلامت شهر رازمیان می‌تواند از جمله طرح‌های مفید و اثرگذار در حوزه خدمات شهری و عمرانی باشد که با دو مشکل عمده مواجه است.

علی‌اصغر پورقاسم در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا در قزوین، در خصوص تاخیر در اجرای پروژه جاده سلامت و به پایان نرسیدن آن در شهر رازمیان اظهار کرد: پروژه مسیر سلامت می‌تواند از جمله طرح‌های مفید و اثرگذار در حوزه خدمات شهری و عمرانی و همچنین اثر بخشی در حوزه جذب گردشگر باشد اما درگیر دو مشکل عمده است.

وی افزود: نخستین مشکل، وجود معارض و اختلاف ملکی شهروندان با شهرداری و شورای شهر مشکل حقوقی این پروژه است که با رایزنی و ورود افراد ذی نفوذ قابل حل است.

شهردار رازمیان ادامه داد: مشکل دوم این پروژه، مشکل فنی و عمرانی است که مسیر باید با کارشناسی بیشتر طراحی می‌شد که در صورت استفاده کشاورزان از این مسیر، مشکلی ایجاد نشود که با بازطراحی پروژه و تامین اعتبارات لازم این مهم نیز عملیاتی می‌شود.

پورقاسم اضافه کرد:با توجه به فاصله شهر رازمیان از مراکز اقتصادی و تجاری و مسیر نامناسب، جذب سرمایه‌گذار جدا در جهت تقویت صنعت، از جاذبه زیادی برخوردارنیست.

وی خاطرنشان‌کرد: درخصوص راه‌اندازی کارگاه‌های بسته‌بندی محصولات منطقه، با افراد صاحب‌نظر و سرمایه‌گذار مذاکراتی شده که به اعتقاد بنده با توجه به ظرفیت‌های منطقه، درحوزه‌های کشاورزی و دامداری و پرورش شیلات فعالیت کرد.

این مسئول تصریح کرد: درحال حاضر شهرداری رازمیان برای راه‌اندازی و احیای دو کارگاه برنج‌کوبی با متولیان امر همکاری مطلوبی دارد.

وعده‌های مسئولان برای برون‌رفت شهرداری از وضعیت نامطلوب مالی

شهردار رازمیان در پاسخ به این سئوال با وجود پروژه‌های در دست شهرداری، برنامه‌های آینده شما و مشکلاتی که گریبانگیر شهر است، چیست و مسئولان استانی اعم از استاندار و بخشدار کمکی به شهرداری کرده‌اند؟ توضیح داد: در این مدت کوتاهی که درخدمت شهروندان شهر رازمیان بوده‌ام دیدارهایی با نمایندگان مجلس و مسولین استانی صورت گرفته که علیرغم شرایط اقتصادی و وقوع بحران‌هایی نظیر سیل در مناطق مختلف کشور، وعده‌هایی به منظور برون‌رفت شهرداری از وضعیت نامطلوب مالی و عمرانی داده‌اند.

پورقاسم افزود: تمام فعالیت‌های شهرداری، منوط به ساماندهی و بهسازی وضعیت راه و مسیر مواصلاتی قزوین به رازمیان است که متاسفانه درشرایط بسیار نامطلوبی قرار دارد.

وی بر همراهی وهمدلی همه گروه‌ها، جناح‌ها و اقشارمنطقه با شهرداری رازمیان برای فائق آمدن با مشکلات پیش رو و پیشبرد اهداف شهر جهت ارائه خدمات مناسب و درشأن مردم فهیم و متدین و با فرهنگ منطقه الموت غربی تاکید کرد.

پور قاسم همچنین عنوان کرد: مشکلات ناشی از تقسیم اراضی در گذشته و بروز اختلافات ملکی از جمله دغدغه‌های اصلی شهرداری است که این امر همراهی همه شهروندان را می‌طلبد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز