خبرگزاری کار ایران

وارثی به ایلنا خبر داد:

اجرای طرح‌های بازارچه خیریه و شکرانه سلامت در قزوین

asdasd
کد خبر : ۷۶۰۰۴۸

مدیرکل بهزیستی استان قزوین از اجرای طرح‌های بازارچه خیریه و شکرانه سلامت در ماه ضیافت الهی خبر داد و گفت: در این ماه طرح کودکان حامی هم به اجرا درمی‌آید.

علیرضا وارثی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا در قزوین به تشریح برنامه‌های ماه مبارک رمضان پرداخت و اظهار کرد: تبلیغات و اطلاع‌رسانی با همکاری اصحاب رسانه برای جلب و جذب مشارکت‌های مردمی و تهیه سبد غذایی بز برنامه‌های پیش‌بینی شده برای ماه مبارک رمضان است.

وی افزود: با ادارات و خیرین جهت جلب و جذب مشارکت‌های مردمی واجرای طرح ضیافت مهر با حضور استاندار قزوین و معاونین استاندار، نمایندگان مجلس، امام جمعه قزوین و مسئولان استانی جهت بازدید از خانواده‌های تحت پوشش سازمان بهزیستی برای مرتفع کردن مشکلات و نیازهای افراد تحت پوشش مکاتبه لازم صورت گرفته است.

مدیر کل بهزیستی استان قزوین به برگزاری مراسم افطاری خاص فرزندان شبانه روزی توسط خیرین اشاره و اضافه کرد: معرفی رایگان مددجویان به پزشکان داوطلب و برگزاری جلسه شورای مشارکت‌های مردمی شهرستان‌ها و برگزاری مراسم شبهای قدر توسط فرزندان شبانه‌روزی د رماه ضیامت الهی صورت می‌گیرد.

وارثی خاطرنشان کرد: هماهنگی با موسسات خیریه تحت پوشش جهت حمایت بیشتر این افراد،حضور کلیه معاونین اداره کل بهزیستی جهت دلجویی و مرتفع کردن نیاز های این عزیزان و برنامه‌ریزی و هماهنگی با دستگاه های مرتبط جهت جمع‌آوری زکات فطره انجام شده است.

وی به اجرای طرح کودکان حامی اشاره و تصریح کرد: در این طرح، فرزندان تحت پوشش در سنین متفاوت ( تولد تا 18 سالگی ) توسط افراد خیرخواه ، در زمینه‌های تحصیلی ، درمانی ، معیشتی وغیره مورد حمایت قرار گرفته و ماهانه مبالغی به حساب آنان واریز می‌کنند.

این مسئول با اشاره به اجرای طرح داوطلبین اذعان کرد: داوطلبان یکی از اهرم‌های موثر و یکی از بزرگ ‌ترین سرمایه سازمان بهزیستی و ستون اصلی آن هستند.

مدیرکل بهزیستی استان قزوین افزود: یکی از روش‌های کمک به سازمان  فعالیت داوطلبانه است. در واقع فعالیت داوطلبانه در سازمان یکی از چند فعالیت موجود در سازمان است که از نظر مهم بودن آن در صدر برنامه دیگر قرار دارد و دارای ارزش واهمیت زیادی از حیث اقتصادی  و سودرسانی به جامعه هدف سازمان را دارد.

وارثی افزود: خیرین جامعه، جامعه پزشکان، گروه‌های نظام مهندسی،آموزشی فرهنگی، فنی و حرفه‌ای و سایر داوطلبان و افرادی هستند که در امر خیر  فعالیت‌های داوطلبانه شرکت می‌کنند.

وی به اجرای طرح بازارچه خیریه واجرای طرح شکرانه سلامت اشاره کرد و گفت: در این طرح کارکنان ادارات از طریق اهدای 4 رقم آخر فیش حقوقی و یا رقم‌های دلخواه از طریق حوزه مالی مبالغ را جمع‌آوری و به حساب مشارکت‌های بهزیستی واریز می‌کنند.

این مسئول یادآور شد: خیران می‌توانند کمک‌های خود را در جشن گلریزان در شهرستان‌ها به شماره حساب 250492134532281 ، شماره کارت5029081015702620 و موبایل پیمنت#1400009*4*733* واریز کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز