خبرگزاری کار ایران

با تلاش پلیس صورت گرفت؛

دستگیری دو نفر از عاملان ربودن دختربچه شازندی/ انتقال‌کودک به سیستان و بلوچستان/ اختلافات مالی انگیزه آدم‌ربایان

asdasd
کد خبر : ۷۵۹۸۹۶

۲ نفر از عاملان ربودن "باران شیخی" دختر بچه مفقود شده شازندی در استان مرکزی دستگیر شدند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، این ۲ نفر از آدم ربا‌ها در استان مرکزی "باران" را در راه مدرسه سوار خودرو کرده و به استان‌ سیستان و بلوچستان منتقل کرده‌ بودند که توسط پلیس دستگیر شدند.
 
بر اساس این گزارش، پلیس و دستگاه‌های امنیتی مرتبط درصدد هستند که محل اختفاء ربایندگان را پیدا کرده و نسبت به آزادی باران اقدام کنند. از سوی دیگر خانواده باران نیز اقداماتی را با نظارت و هدایت پلیس در حال پیگیری هستند.

این دختربچه تاکنون توانسته ۳ بار با خانواده تماس بگیرد و بنا به گفته پلیس کودک سالم است و در چنگ آدم ربایان قرار دارد.

کیومرث عزیزی فرمانده انتظامی استان مرکزی گفت: پلیس از اختلافات مالی گذشته خانواده باران شیخی با ربایندگان و عدم توافق با آنان آگاهی داشته و جدای از اینکه این اختلافات قانونی است یا غیر قانونی اکنون سالم بازگرداندن باران به خانواده با کمترین هزینه های جانی و معنوی در دستور کار نیروی انتظامی قرار دارد.

«باران شیخی» دانش آموز هشت ساله کلاس دوم روز شنبه 24 فروردین ماه جاری بعد از خروج از خانه در شهرک مهاجران شازند از توابع استان مرکزی در راه مدرسه مفقود شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز