خبرگزاری کار ایران

رئیس هیات فوتبال شهرستان لامرد خبر داد:

آغاز مسابقات فوتسال جام رمضان از هجدهم اردیبهشت

asdasd
کد خبر : ۷۵۹۷۹۵

رئیس هیات فوتبال شهرستان لامرد از آغاز افتتاحیه مسابقات فوتسال جام رمضان امسال در روز هجدهم اردیبهشت خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از لامرد، ابراهیم شهامت با حضور در جمع خبرنگاران درباره مسابقات فوتسال جام رمضان افزود:  مراسم افتتاحیه مسابقات فوتسال جام رمضان امسال در روز چهارشنبه (۱۸ اردیبهشت) با شرکت ۱۵ تیم و در قالب ۴ گروه برگزار می شود. 

رئیس هیات فوتبال لامرد ادامه داد: در مرحله بازی‌های گروهی، هر شب دو بازی از ساعت ۹ و نیم شب در سالن ورزشی مجموعه انقلاب لامرد برگزار خواهد شد که به دلیل ظرفیت سالن می بایست تماشاگران بلیت خریداری کنند. 

وی گفت: مطابق جدول زمانبندی مسابقات،  بازی‌های مرحله یک چهارم نهایی در هشتم و نهم خرداد، بازی‌های مرحله نیمه نهایی در یازدهم خرداد و بازی فینال در دوازدهم خرداد برگزار می شود. 

رئیس هیات فوتبال لامرد از همکاری تمامی اعضای هیات فوتبال، کمیته داوران، کمیته برگزاری مسابقات فوتسال، رئیس و کارکنان اداره و ورزش و جوانان و همچنین نیروی امنیتی و انتظامی در برگزاری مسابقات جام رمضان سال گذشته قدردانی کرد. 

شهامت با اشاره به اهمیت تامین نظم مسابقات در سال جاری، گفت: از یکماه گذشته برنامه‌ریزی برای شرکت تیم‌ها در این دوره از مسابقات و تمهیدات لازم برای بهتر برگزار شدن مسابقات انجام شد، دیدارهایی را با مسئولان شهرستان داشتیم و از آنجاییکه هر سال تماشاگران زیادی از مسابقات استقبال می‌کنند و تامین امنیت و نظم مسابقات از هرلحاظ مورد توجه و تاکید کمیته برگزاری است که هماهنگی لازم با مسئولان انتظامی انجام شد اما در همه‌ی ورزشگاه‌ها اگر تماشاگران همکاری نکنند نمی توان آرامش بر فضای مسابقات حاکم باشد و نظم مسابقات با همکاری تیم ها و تماشاگران و حامیان آنها اتفاق می افتد.

وی خاطرنشان کرد: توصیه های لازم به سرپرست تیم های شرکت کننده برای حضور در مسابقات انجام شد و امیدواریم بازی‌ها با همکاری تماشاگران به نحو احسن و به دور از حاشیه‌ها در فضای آرامش و با کیفیت بسیار خوب برگزار شود. 

شهامت در ادامه از  همه‌ حامیان مالی مسابقات و دست‌اندرکاران این دوره از مسابقات تشکر کرد و از شرکتها، اصناف و خیرین خواست تا از این دوره مسابقات حمایت کنند.

مراسم افتتاحیه مسابقات فوتسال جام رمضان لامرد با بازی تیم های پرسپولیس چاه قائد با اتحاد خره و بازی تیم های آریا پارس علامرودشت با دهیاری قائدی آغاز می‌شود.

در مرحله گروهی ، تیم های پرسپولیس چاه قائد، آریا پارس علامرودشت، دهیاری قائدی، اتحاد خره در گروه یک، تیم های دانشگاه آزاد اسلامی واحد لامرد، فجر خندق، کبابی طاها، نظام مهندسی ساختمان در گروه دو، تیم‌های اتحاد نخل صفا، طوفان، منطقه ویژه اقتصادی لامرد، پرسپولیس پنگرویه در گروه سه و تیم‌های استقلال لامرد، المهدی و ستاره سهیل در گروه چهار با یکدیگر بازی خواهند کرد.

انتهای پیام/
مرتضی عبداله زاده
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز