خبرگزاری کار ایران

معاون عمرانی استاندار قزوین خبر داد:

بیمارستان گردشگری، محور توسعه حوزه توریستی استان

asdasd
کد خبر : ۷۵۹۷۹۱

معاون عمرانی استاندار قزوین گفت: بیمارستان هزار تختخوابی گردشگری استان که در حال احداث است، می‌تواند به عنوان توریست درمانی یکی از محورهای توسعه استان باشد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از قزوین، علی فرخزاد معاون عمرانی استاندار در جلسه ستاد سفر و تجلیل از خدمات سفر استان که با حضور مدیران دستگاه‌های خدمات رسان در سالن جلسات استانداری برگزار شد بیان کرد: امسال نسبت به سال گذشته شانزده درصد افزایش اقامت و سی ونه درصد کاهش بازدید از مکان های گردشگری و پنجاه درصد کاهش تصادفات رانندگی را داشتیم.

وی گفت: با توجه به افزایش ترددها در جاده های استان، از ظرفیت های موجود از جمله جایگاه بنزین در اتوبان رشت استفاده بهینه شد که این امر تلاش دستگاه ها در ارائه خدمات را نشان می دهد که جای تقدیر دارد.

معاون عمرانی استاندار اظهار کرد: در بحث اسکان نوروزی، با توجه به افزایش مسافران نوروزی، حتی از امامزاده ها و حسینیه ها نیز استفاده کردیم.

فرخزاد با اشاره به ظرفیت اردوگاه یانس آباد عنوان کرد: یانس آباد نیز یکی از ظرفیت‌های استان است که اگر به عنوان یک زیرساخت، امور عمرانی آن انجام شود، می تواند بعنوان یکی از قطب های گردشگری استان و کشور معرفی شود.  

وی افزود: همچنین بیمارستان هزار تختخوابی که می تواند به عنوان توریست درمانی یکی از محورهای توسعه استان است.

معاون عمرانی استاندار اضافه کرد: تسهیلات اشتغال روستایی نیز می تواند با رویکرد گردشگری مورد استفاده قرار گیرد و از ظرفیت روستاها در جذب گردشگر استفاده کرد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز