خبرگزاری کار ایران

مدیرکل تعزیرات حکومتی یزد:

نظارت بر بازار یزد تشدید می شود/ نصب پارچه تخلف گران فروشی بر واحد صنفی متخلف

asdasd
کد خبر : ۷۵۹۶۹۵

مدیر کل تعزیرات حکومتی یزد از برگزاری نشستی با حضور جمعی از مسئولان و با هدف جلوگیری از افزایش قیمت ها خبر داد و گفت: در آستانه ماه مبارک رمضان، نظارت بر بازار یزد و قیمت کالاهای مصرفی تشدید می شود.

غلامرضا سالاری در گفت وگو با خبرنگار ایلنا اظهار داشت: طرح ضیافت ویژه نظارت بر اصناف و بازار در ماه مبارک رمضان از هفته جاری در استان آغاز شده است.

وی ادامه داد: بر این اساس مقرر شده تا فعالیت‌های نظارتی بر اصناف و برخورد جدی با متخلفان بیش از گذشته باشد و با متخلفان برخورد جدی تری شود.

مدیرکل تعزیرات حکومتی یزد اضافه کرد: همه مجموعه‌هایی که در ماه مبارک رمضان با اقلامی از جمله مواد غذایی، زولبیا و بامیه، شیرینی، نانوایی، گوشت قرمز و سفید، خرما، میوه، سبزیجات و لبنیات و اقلام موردنیاز مردم را تأمین می‌کنند، مورد نظارت و کنترل و پایش قرار خواهند گرفت.

وی با تاکید بر اینکه با متخلفان برخورد جدی صورت می گیرد ادامه داد: برخورد و رسیدگی به پرونده های متخلفان در تعزیرات استان یزد از ابتدای سال گذشته تا کنون بیش از 105 درصد رشد داشته است.

سالاری از آمادگی کامل بر نظارت بازار خبر داد و گفت: رسیدگی و صدور حکم و اجرای آن با سرعت صورت خواهد گرفت و بر اساس قانون سردر واحد صنفی متخلف با نصب پارچه به مردم اطلاع رسانی خواهد شد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز