خبرگزاری کار ایران

شهرام احمدپور مطرح کرد:

جرایم وارداتی آبیک را آسیب‌پذیر کرده/دعوت از مردم و خیران برای مشارکت در جشن گلریزان

asdasd
کد خبر : ۷۵۹۵۲۷

فرماندار شهرستان آبیک گفت: نزدیکی شهرستان آبیک به استان البرز، موجب شده شاهد جرایم وارداتی این استان باشیم و شهرستان آسیب‌پذیر شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا از قزوین، شهرام احمدپور در جلسه هماهنگی برگزاری جشن گلریزان 60 زندانی غیرعمد شهرستان آبیک ویژه ماه مبارک رمضان که در سالن اجتماعات دادگستری این شهرستان برگزار شد، اظهارکرد: بخشی ازجرایمی که در جامعه رخ می‌دهد، با معیشت مردم ارتباط دارد و اگر معیشت مردم ضعیف شود با ارتکاب جرایم سازمان یافته و غیرسازمان یافته و با کثرت و فراوانی آنها مواجه می‌شویم.

وی افزود: نزدیکی شهرستان آبیک به استان‌های تهران و البرز به ویژه البرز ورود جرایم این استان‌، موجب شده شهرستان آسیب‌پذیر شود.

فرماندار شهرستان آبیک ادامه داد: حاشیه‌نشینی هم بر میزان وقوع جرم در شهرستان آبیک تاثیرگذار است و مهاجرت افراد به این شهرستان برای کار و اشتغال زمینه‌های جرم را افزایش داده که می‌طلبد نسبت به این موضوع حساس، تدبیر بهتر و  بیشتری اندیشیده شود.

احمدپور اضافه کرد: جشن گلریزان بزرگ را مقام معظم رهبری در دهه فجر سال گذشته انجام دادند که با موافقت با عفو زندانیان غیرعمد، از میزان زندانیان کاسته شد.

وی خاطرنشان کرد: عفو زندانیان جرایم غیرعمد بیانگر نوید خوب و رافت اسلامی حاکم حکومت اسلامی است.

این مسئول تصریح کرد: اگر در حوزه تربیتی و اجتماعی فرزندان این رمز و بوم کم بگذاریم، در آینده باید هزینه‌های زیادی را پرداخت کنیم.

فرماندار شهرستان آبیک افزود: برخی افراد بنا بر اقتضائات و وجود برخی مشکلات وراد زندان شده‌اند که روحیات مجرمانه ندارند و زندان فضای مناسبی برای آنان نیست که با برگزاری جشن گلریزان و کمک خیران و مردمی که دشت گشاده دارند، گره از کار آنها گشوده و از فلاکت نجاتشان دهیم.

احمدپور ادامه داد: از مردم و خیران شهرستان آبیک درخواست می‌شود گامی هر چند کوچک در جشن گلریزان که کاری بزرگ وارزشمند است، بردارند این در حالی است که اجرشان در نزد خدای متعال محفوظ است.

در ادامه این جلسه بر تبلیغات گسترده و زود هنگام در سطح شهرستان آبیک برای مشارکت مردم در کمک به آزادی زندانیان غیرعمد در قالب گروه‌ها و بخش‌های مختلف، شناسایی خیران و اطلاع‌رسانی به موقع به مردم  و خیران در زمینه برگزاری جشن گلریزان تاکید شد و از سوی سپاه ناحیه امام صادق (ع) شهرستان آبیک هم بر بسترسازی و همرامی در زمینه تبلیغات این جشن و پای کار آمدن د راین امر خی رو خداپسندانه قول مساعدت داده شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز