خبرگزاری کار ایران

مدیر کل آموزش و پرورش قزوین:

مطالبات فرهنگیان بزودی صفر می‌شود/ رنج بسیاری از دانش آموزان دختر از فقر حرکتی

asdasd
کد خبر : ۷۵۹۴۲۶

مدیر کل آموزش و پرورش استان قزوین گفت: ظرف هفته‌های آینده مطالبات فرهنگیان صفر می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا از قزوین، خیرالله رحمانی در همایش گرامیداشت مقام معلم شهرستان آبیک اظهار کرد:  16 هزار فرهنگی فرهیخته استان قزوین کارهای بزرگی انجام دادند که در رساندن فرزندان این استان به مراتبی از حیات طیبه نقش بسزایی ایفا کرده‌اند.

مدیر کل آموزش و پرورش استان قزوین ادامه داد: معلمان دغدغه فرزندان جامعه و آینده بهتری را دارند این در حالی است که نباید دغدغه حقوق، معیشت، فضا و امکانات و مشکلات مدارس را داشته باشند.

رحمانی اضافه کرد: اولویت نخست مردم و مسئولان باید آموزش و پرورش باشد چرا که آینده در سیمای امروز آموزش و پرورش می‌تواند نمایان شود.

وی خاطرنشان کرد:اگر طالب آینده و فردای بهتر هستیم باید به سیمای علمی تماشا کنیم؛ اگر آموزش و پرورش خوب باشد، می‌توانیم آینده درخشان داشته باشیم.

این مسئول تصریح کرد: بر اساس سند تحول بنیادین آموزش و پرورش ماموریت داریم فرزندان جامعه را به مراتبی از حیات طیبه برسانیم.

مدیر کل آموزش و پرورش استان قزوین افزود: رساندن دانش آموزان به مراتبی از زندگی پاک و سالم، نیازمند توجه به تمام ابعاد تربیت است.

رحمانی ادامه داد: به علت محدودیت‌ها در خیلی از مدارس با تربیت تک ساعتی مواجه هستیم چرا که شرایط و امکانات لازم وجود ندارد.

وی اضافه کرد: خیلی از دانش آموزان دختر از فقر حرکتی و ناهنجاریهای جسمی رنج می‌برند این در حالی است که به زیرساخت‌ها فضاهای مناسب و امکانات سخت افزاری نیاز داریم.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز