خبرگزاری کار ایران

رئیس کل بازرسی استان یزد:

منبع بسیاری از مشکلات تصمیمات نادرست تهران است/ مردم مسئولان را مقصر گرانی می دانند

asdasd
کد خبر : ۷۵۹۳۶۷

رئیس کل بازرسی استان یزد با بیان اینکه منفعل عمل کردن در خصوص مشکلات و مسائل درست نیست گفت: منبع بسیاری از مشکلات تصمیمات نادرست تهران است.

به گزارش خبرنگار ایلنا، حجت‌الاسلام اکبر طالبی در کارگروه تنظیم بازار استان یزد اظهار داشت: همه اقشار مختلف جامعه نسبت به گرانی، بی بند و باری قیمت‌ها در بازار و تفاوت قیمت‌ها ناراحت هستند و مقصر مسئولان را می دانند.

وی با بیان اینکه این افسار گسختگی در قیمت ها در مواردی هیچ ربطی به یزد و مناطق دیگر ندارد اضافه کرد: قیمت ها و تفاوت آن یک معضل کشوری است که مقداری از آن به وضعیت اقتصادی کشور، جنگ اقتصادی، تحریم‌ها و قسمت عمده آن به سوء مدیریت ها در دولت باز می‌گردد.

طالبی چاهوکی با اشاره به وضعیت بازرسی ها و نظارت بر بازار و عرضه کالاها بیان داشت:به‌رغم اینکه در استان یزد فعالیت ‌های بسیار خوبی با توجه به وضعیت کم نیرویی که دارند صورت گرفته است اما همچنان مردم ناراضی هستند و بازدهی نظارت ها نیز نسبی بوده است.

وی افزود: وقتی آماری می دهیم که برخی از اجناس قیمت‌ هایش از استان‌های همجوار کمتر و برخی هم بیشتر است، یک آمار کلی به ما می‌دهد که آن هم جای گلایه شدید ندارد ولی گرفتاری که در بحث بازار پیش آمده و قیمت ها به این شکل تفاوت دارد سبب نگرانی همگان به خصوص در اقشار ضعیف می‌شود.

رئیس کل بازرسی استان یزد با اشاره به اینکه مقصر اصلی در بحث فساد اداری و تصمیمات نادرست، مرکز نشینان در تهران هستند عنوان کرد: اینکه دست روی دست گذاشته و کاری نکنیم اشتباه است بلکه اگر موردی وجود دارد با تصمیمات جدی، دستگاه‌های ذی‌ربط ورود پیدا کنند و نسبت به رفع آن مشکل اقدامات لازم را انجام دهند.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز