خبرگزاری کار ایران

جهانگیر شاهمرادی:

نظام بانکداری کشور نیازمند دگرگونی است

asdasd
کد خبر : ۷۵۹۳۴۳

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان البرز گفت: برای ارتقای شاخص های تولیدی کشور دگرگونی در نظام بانکداری امری ضروری است.

به گزارش ایلنا، جهانگیر شاهمرادی در هم اندیشی صنف و صنعت نساجی استان البرز که در سازمان صمت برگزار شد، گفت: با توجه به افزایش نرخ ارز و مبارزه جدی با مقوله قاچاق پوشاک در استان هم اینک موقعیتی طلایی برای صنعت پوشاک فراهم شده که باید از آن استفاده کرد.

رئیس سازمان صمت استان البرز افزایش هزینه‌های تولید را به عنوان یکی چالش‌های جدی صنعت برشمرد و افزود: هم اینک هزینه های تولید در صنایع نساجی افزایش چشمگیری یافته اما این سازمان آماده است تا در راستای سیاست‌های حمایتی خود از محل تسهیلات تبصره 18 وام با نرخ سود به مرتب پایین تر از دیگر بخش ها به صنایع نساجی اختصاص دهد.

شاهمرادی ضمن تاکید بر نقش سیاست گذاری و نظارتی دولت تصریح کرد: باید انجمن صنایع نساجی و دیگر انجمن ها تقویت شود به همین خاطر از انجمن‌ تخصصی صنایع همگن نساجی استان، انتظار می رود هر گونه کمبود و کسری استان در این زمینه را با نگاه کارشناسانه به این سازمان منعکس کند.

این مقام مسئول دوران حاضر را موقعیتی طلایی برای صنعت نساجی دانست و بیان کرد: هم اینک قیمت کالای خارجی گران بوده و خرید آن به صرفه نیست همچنین بر اساس گزارش انجمن نساجی در سه ماهه پایانی سال 97 تولیدات پوشاک و نساجی روند مطلوبی داشته که این امر بیانگر آن است که در صورت تلاش تولید کنندگان و همراهی دیگر دستگاهها شرایط خوبی برای صنعت نساجی استان قابل پیش بینی است.

شاهمرادی در خاتمه اظهار داشت: در شرایط تحریم ها، تولید به شرطی رونق خواهد یافت که نظام بانکداری کشور متحول شده و خود را با جنگ اقتصادی امروز وفق دهد چرا که در شرایط فعلی، بوروکراسی طاقت فرسای اداری و زمانبر کردن فرآیندها محلی از اعراب ندارد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز