خبرگزاری کار ایران

استاندار همدان:

نباید فضای مجازی را خالی بگذاریم

asdasd
کد خبر : ۷۵۸۷۴۱

استاندار همدان توجه به فضای مجازی را مهم خواند و گفت: نباید این فضا را خالی بگذاریم و باید برنامه‌ریزی جدی برای حضور در فضا مجازی داشته باشیم.

به گزارش خبرنگار ایلنا از همدان، گردهمایی سراسری مدیران کل روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری‌ها و سازمان‌های تابعه وزارت کشور به میزبانی همدان برگزار شد.

سید سعید شاهرخی استاندار همدان در آیین پایانی گردهمایی سراسری مدیران کل روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری‌ها و سازمان‌های تابعه وزارت کشور با بیان اینکه اگر همراهی افکار عمومی را با خود نداشته باشیم، با مشکل مواجه خواهیم شد، اظهار کرد: اگر به موقع و درست اطلاع‌رسانی نکنیم با مشکل مواجه خواهیم شد.

استاندار همدان با اشاره به اینکه امروز دشمن حربه‌های مختلف دارد، گفت: آخرین حربه دشمن جنگ اقتصادی است.می خواهند  با ایجاد تفرقه و نفاق مردم را بدبین کنند و بین مردم و حاکمیت فاصله ایجاد کنن د.

شاهرخی با بیان اینکه دستگاه‌ها باید پیوست رسانه‌ای برای پروژه‌های عمرانی مهم داشته باشند، عنوان کرد: اقدام شاخصی که در استان صورت می‌گیرد باید پیوست رسانه‌ای داشته باشد.

استاندار همدان ضمن اشاره به این موضوع که هرچه ارتباط با مردم بیشتر شود راندمان کار ما بیشتر خواهد شد، اضافه کرد: نقش روابط عمومی‌ها نقش بزرگی است.

وی افزود: نیرو روابط‌عمومی‌ها باید کاربلد، متخصص و آموزش دیده باشند.

شاهرخی روابط عمومی‌ها را پلی ضروری بین مردم و دستگاه‌ها دانست و تایید کرد: نباید پلی یک طرفه باشند بلکه باید دیدگاه‌ها، نقطه نظرات وعملکرد دستگاه‌ها از کانال روابط‌عمومی‌ها منعکس شود تا بتوانیم مسیر را اصلاح کنیم.

استاندار همدان با بیان اینکه در استان ارتباط خوب، اثرگذار و ارزشمندی بین دستگاه‌های اجرایی و اصحاب رسانه است، عنوان کرد: استان دارای کمترین حاشیه است؛ به دلیل اینکه درک، شعور و فهم اصحاب رسانه استان با هر تفکری که دارند به قدری بالاست که همگی برای منافع مردم تلاش می‌کنیم.

شاهرخی توجه به فضا مجازی را نیز مهم خواند و خاطرنشان کرد: نباید این فضا را خالی بگذاریم و باید برنامه‌ریزی جدی برای حضور در فضا مجازی داشته باشیم.

سید رمضان شجاعی کیاسری رییس مرکز اطلاع رسانی و امور بین الملل وزارت کشور نیز در این مراسم با بیان اینکه جنگ رسانه‌ای در دنیا امروز وجود دارد، اظهار کرد:  امسال روابط‌عمومی‌ها باید بسته رسانه داشته باشند و به وطیفه رسانه‌ای خود عمل کنند.

رییس مرکز اطلاع رسانی و امور بین الملل وزارت کشور با بیان اینکه رسانه‌ها نیز باید خط قرمزها را بدانند، گفت: رسانه‌ها باید نظارت داشته باشند؛ چون نماینده افکار عمومی هستند.

شجاعی کیاسری با بیان اینکه روابط عمومی‌ها رابط بین مردم و دستگاه اجرایی هستند، بیان کرد: وقتی مسئولی کار و تلاش می‌کند،  این عملکرد مثبت مسئولان را باید به اطلاع مردم برسانیم تا به ما اعتماد کنند.

تورهای رسانه‌‍ای  راه‌اندازی کنید

رئیس مرکز اطلاع رسانی و امور بین الملل وزارت کشور با اشاره به این موضوع که اگر اطلاع رسانی صحیح انجام نشود کارکرد نظام جمهوری اسلامی زیر سوال می‌رود، گفت: در قضیه سیل اطلاع رسانی به موقع انجام شد.

وی افزود: شایعات را خنثی کنیم و ابهامات را صریح و سریع پاسخ دهیم در غیر این صورت با مشکل مواجه خواهیم شد.

شجاعی کیاسری با بیان اینکه رسانه فقط رادیو و تلویزیون نیست، بلکه تورهای رسانه‌‍ای را باید راه‌اندازی کنید، اظهار کرد: امروزه رسانه‌ها در خط مقدم همه جنگ‌های دنیا هستند و امریکا با داشتن سه درصد جمعیت جهان 90 درصد ابزار رسانه دنیا را دارد. 

 در پایان این برنامه بیانیه گردهمایی سراسری مدیران کل روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری‌ها و سازمان‌های تابعه وزارت کشور قرائت شد و از مدیران روابط عمومی‌ استان‌های کرمان، گلستان و همدان تقدیر به عمل آمد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز