خبرگزاری کار ایران

نماینده مردم یزد و اشکذر خبر داد ؛

اختصاص بودجه ساخت بیمارستان سرطانی‌های یزد به مهاباد /سلایق سیاسی منافع مردم یزد را خدشه دار می‌کند/بودجه تخصیصی را به یزد باز می‌گردانیم

asdasd
کد خبر : ۷۵۸۶۸۹

نماینده مردم یزد و اشکذر در مجس شورای اسلامی در واکنش به انتقال بودجه تخصیص یافته به بیمارستانی در یزد گفت: اجازه نمی دهیم سلایق سیاسی منافع مردم یزد را خدشه دار کند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، سیدابوالفضل موسوی بیوکی اظهار داشت: بیمارستان 150 تختخوابی سرطان برای یزد تایید شده و اعتبار آن نیز تخصیص یافته اما اینکه بودجه آن را به جای دیگری اختصاص دهند درست نیست.

وی با بیان اینکه هفته پیش و به تازگی مطلع شدیم که بودجه این بیمارستان به جای دیگری منتقل‌ شده است ادامه داد: اینکه بخواهند بودجه بیمارستان یزد را به شهر مهاباد اختصاص دهند و آنچه که برای مردم یزد بوده را ضایع کنند پیگیری می‌کنیم تا به نتیجه برسد.

نماینده مردم یزد و اشکذر با تاکید بر اینکه این موضوع منافع مردم یزد است و مجمع نمایندگان استان نیز پیگیر خواهند بود اضافه کرد: برای ما نمایندگان علت این اقدام جای سوال دارد که چرا بودجه تخصیص یافته به بیمارستان سرطان یزد به شهر دیگری منتقل شود لذا مجدانه پیگیر بازگشت این بودجه به استان خواهیم بود.

وی با اشاره به اقدامات انجام شده در این خصوص عنوان کرد: مجمع نمایندگان استان یزد نامه‌ای را خطاب به وزیر کار و سرپرست تأمین اجتماعی تنظیم کرده که با امضای نماینده محترم ولی‌فقیه در استان و استاندار یزد اقدامات دنبال خواهد شد.

به گزارش ایلنا، اخیرا مطرح شده بود که بودجه احداث بیمارستان 150 تختخوابی سرطان یزد صفر شده و احداث آن در یزد منتفی شده است این درحالی است که احداث این مرکز مصوبه هیات دولت را دارد و اعتبار آن نیز تصویب شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز