خبرگزاری کار ایران

حقدادی بیان کرد:

برخورد قاطع با جریان سازان اقتصادی در فضای مجازی

asdasd
کد خبر : ۷۵۸۶۳۳

سرپرست دادسرای فضای مجازی خراسان رضوی گفت: با جریان سازان اقتصادی در فضای مجازی برخورد قاطع خواهد شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از مشهد، قاضی مهدی حقدادی در این باره گفت: امروزه اینترنت و فضای مجازی در تمام شئون و زوایای زندگی حضور تعیین کننده یافته و در تمام تصمیم گیری های فردی و اجتماعی تاثیرگذار شده است.

وی اظهار داشت: افراد فرصت‌طلب و سودجو نیز با سوء استفاده از بسترهای به وجود آمده در فضای مجازی اقدام به تعیین قیمت های نامتعارف و غیرمعقول در بازار زمین و مسکن، خودرو، لوازم خانگی و سایر کالاها می کنند و گاهی این اقدامات توسط افراد حرفه ای و با کار تیمی به صورت سازمان یافته انجام می شود.

وی گفت: اتحادیه ها، کارشناسان و اصناف مختلف باید هوشیار باشند و به محض مشاهده چنین اقداماتی به خصوص در نرم افزارهای تبلیغاتی دیوار، شیپور و مشابه آن مراتب را به دستگاه قضایی گزارش کنند.

حقدادی افزود: این اقدامات اقتصاد جامعه را مورد هدف قرار می دهد و موجب بی نظمی، هرج و مرج، عدم اعتماد در معاملات، رکود معاملات و اخلال در نظم اقتصادی جامعه می شود.

وی اظهار داشت: فروش و قیمت گذاری نامتعارف کالا در فضای مجازی جرم است و عاملان آن به عنوان نشر اکاذیب مورد تعقیب قرار می گیرند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز