خبرگزاری کار ایران

رئیس کمیسیون اصل ۹۰ مجلس:

ورزش در حفظ وحدت و ایجاد نشاط کارکرد دارد

asdasd
کد خبر : ۷۵۸۴۲۱

رئیس کمیسیون اصل 90 مجلس شورای اسلامی گفت: ورزش امروزه کارکردهای مختلفی از جمله حفظ وحدت و انسجام ملی، ایجاد نشاط و تندرستی دارد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از قزوین،داوود محمدی نماینده قزوین، آبیک و البرز در مجلس شورای اسلامی نیز در این همایش گفت: با تخصیص 27 صدم مالیات بر ارزش افزوده به ورزش شاهد رشد 15 هزار میلیارد ریالی اعتبارات این حوزه بوده‌ایم.

وی اظهار داشت: با افزایش 70 درصد سهم ورزش در اعتبارات، احداث 20 سالن ورزشی در استان در دستور کار قرار دارد.

این نماینده مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه ورزش امروزه کارکردهای مختلفی از جمله حفظ وحدت و انسجام ملی، ایجاد نشاط و تندرسی و ...دارد،افزود: اهمیت این حوزه به گونه ای است که باید شاهد تقویت روزافزون ورزش در جامعه باشیم.

سیده‌حمیده زرآبادی دیگر نماینده مردم قزوین، آبیک و البرز در مجلس شورای اسلامی گفت: افزود: این آمار قابل توجه و نگران کننده بوده و زنگ خطری برای ابتلا به انواع بیماری ها به شمار می رود.

وی اظهار داشت: ایجاد اماکن مناسب از جمله در بوستان ها و مکان های عمومی و برگزاری همایش‌های پیاده روی خانواده به شکل مستمر و در طول ایام مختلف سال می تواند شهروندان را به انجام ورزش همگانی ترغیب کرده و کم تحرکی آنان را از بین ببرد.

نماینده مردم قزوین،آبیک و البرز در مجلس شورای اسلامی گفت: توزیع امکانات ورزشی باید عادلانه بوده و نواحی منفصل شهری نیز باید از فضاها و تجهیزات لازم در این خصوص برخوردار شوند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز