خبرگزاری کار ایران

کارشناس سازمان هواشناسی خبر داد:

افزایش دما در اغلب نقاط کشور/ بارندگی در بسیاری از مناطق طی ۳ روز آینده

asdasd
کد خبر : ۷۵۸۴۱۶

کارشناس سازمان هواشناسی از افزایش دما در اغلب نقاط کشور خبر داد و برای 3 روز آینده در بسیاری مناطق بارش باران پیش‌بینی کرد.

به گزارش ایلنا، محمد اصغری با اعلام این مطلب در خصوص پیش‌بینی وضعیت هوای کشور گفت: از بعداز ظهر امروز در استان‌های مرتبط با کوه‌های زاگرس مرکزی و البرز مرکزی رگبار و رعد و برق داریم که این وضع در استان‌های لرستان، چهارمحال و بختیاری، غرب اصفهان، کهکیلویه و بویراحمد و حتی کرمان نیز پیش بینی می‌شود.

وی افزود: همچنین این وضع برای ارتفاعات استان‌های همدان، آذربایجان‌های غربی و شرقی، کردستان، قزوین، البرز و تهران نیز پیش بینی می‌شود.

اصغری گفت: در سواحل دریای خزر غالباً وزش باد گرم حاکم می‌شود که این موضوع باعث افزایش دما می‌شود که این افزایش دما را امروز در بیشتر مناطق کشور خواهیم داشت.

وی افزود: بخش‌های جنوب شرق کشور نیز وزش باد و گرد و خاک خواهند داشت و همچنین آب‌های جنوبی کشور تا حدی مواج است.

کارشناس هواشناسی گفت: از فردا موج نسبتاً عمیقی وارد کشور می‌شود که موجب بارش و کاهش دما خواهد شد و از پس فردا مجدداً هوا گرم می‌شود.

اصغری افزود: برای فردا شدت بارندگی برای کوه‌های استان‌های مرتبط با البرز و زاگرس خواهیم داشت.

وی گفت: فردا در سواحل دریای خزر و استان اردبیل باید منتظر وقوع بارش باشیم و از یکشنبه وزش باد و گرد و خاک از شدت بیشتری برخوردار می‌شود.

کارشناس هواشناسی افزود: در سه روز آینده در بسیاری از مناطق باید منتظر بارش باشیم که بارش ممکن است به صورت تگرگ باشد و همچنین وقوع صاعقه نیز دور از ذهن نیست.

اصغری گفت: پدیده مشترک این روز‌ها در بیشتر مناطق وزش باد است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز