خبرگزاری کار ایران

رئیس شورای عالی استان ها تاکید کرد:

افزایش شفافیت بودجه شورای عالی استان‌ها نسبت به سال قبل

asdasd
کد خبر : ۷۵۸۱۰۸

رئیس شورای عالی استان‌ها گفت: زمانبندی در تصویب بودجه و دقت در ردیف‌های آن در سال ۹۸ از ویژگی‌های شورای پنجم بود.

به گزارش خبرنگار ایلنا، مرتضی الویری در هجدهمین اجلاس عمومی این شورا که صبح امروز پنج‌شنبه 12 اردیبهشت برگزار شد، گفت: شورای پنجم نسبت به دوره‌های گذشته دارای ویژگی و خصوصیاتی متفاوتی است.

رئیس شورای عالی استان‌ها ادامه داد: یکی از ویژگی‌های شورای پنجم که باعث ارتقا کیفیت و عملکرد این شورا شد بحث زمان بندی است.

الویری افزود: در بحث زمان بندی شاهد بودیم که سال گذشته شورای عالی استان‌ها بودجه را آخر خرداد ماه به تصویب رساند که در شورای پنجم امروز ۱۲ اردیبهشت شورای عالی استان‌ها موضوع بودجه را به سرانجام رساند که می‌توان گفت در این مورد یک‌ماه و نیم زودتر نسبت به سال گذشته این موضوع به سرانجام رسید.

وی دومین مورد را که موجب ارتقا کیفیت و عملکرد شورای پنجم شد کنکاش جدی در بحث بودجه دانست و گفت: در هیچ مقطعی کنکاش جدی که در شورای پنجم در بحث تصویب بودجه انجام گرفت را شاهد نبودیم.

رئیس شورای عالی استان‌ها در این خصوص تصریح کرد: گزارش‌های خوبی در رابطه با ردیف‌های بودجه تهیه شده که در این گزارش‌ها تمام زوایای پنهان بودجه کاوش شده است و تصویری شفاف‌تر از سال ۹۷ در خصوص بودجه در اختیار اعضای شورا و مردم شریف ایران و اصحاب رسانه قرار گرفته است که می‌توانند در صورت نیاز به بررسی آن بپردازند.

الویری در پایان گفت: در بحث تصویب ردیف‌های بودجه جلسه مفصل کمیسیون تلفیق که از ۲۰ نفر اعضای شورای عالی استان‌ها و دیگر افراد تشکیل شده بود اقدامات خوبی صورت گرفت که امروز ماحصل آن در جداول تنظیم شده در اختیار همکاران و کارشناسان قرار گرفته است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز