خبرگزاری کار ایران

مدیر آموزش دانشگاه علوم پزشکی لرستان مطرح کرد:

برای عادی شدن شرایط در مناطق سیل زده باید همه تلاش کنند/ بلااستفاده شدن دانشکده پرستاری پلدختر

asdasd
کد خبر : ۷۵۸۰۳۸

مدیر آموزش دانشگاه علوم پزشکی لرستان گفت: برای عادی شدن شرایط در مناطق سیل زده همه ما موظفیم که تا نهایت امکان تلاش کنیم.

به گزارش خبرنگار ایلنا، مهرداد غلامی ضمن اعلام این خبر اظهار داشت: از زمان وقوع بحران سیل تا امروز تمامی معاونت‌های دانشگاه به نوعی درگیر موضوع بودند و خدمات خود را ارائه دادند.

وی افزود: مجموعه معاونت آموزش دانشگاه نیز از همان روزهای ابتدایی وقوع سیل، نهایت تلاش خود را در کمک به سیل‌زدگان آغاز کرد.

مدیر آموزش دانشگاه تصریح کرد: حضور اعضای هیأت علمی بالینی، کارمندان و دانشجویان معاونت آموزش در مناطق سیل‌زده به ویژه شهرستان پلدختر در این مدت بسیار چشمگیر بوده است.

غلامی افزود: حضور اعضای هیأت علمی و دانشجویان رشته پرستاری در مقطع ارشد در مناطق سیل زده به مدت 10 روز جهت همکاری با پرسنل شبکه بهداشت و درمان پلدختر، حضور چند روزه اعضای هیأت علمی در رشته‌های بالینی و ارائه خدمات به سیل زدگان و همچنین اعزام یک هفته‌ای نیروهای خدمات این معاونت به بیمارستان امام خمینی(ره) پلدختر برای کمک به ارائه خدمت نمونه‌هایی از این مورد هستند.

وی به کمک های نقدی و غیر نقدی اعضای هیأت علمی و کارکنان معاونت آموزش نیز اشاره کرد و گفت: اعضای هیأت علمی معاونت آموزش کمک های نقدی خود را در قالب دو بسته که شامل یک بسته 100 میلیون ریالی برای خرید اقلام مورد نیاز و یک بسته 160 میلیون ریالی در قالب 71 کارت هدیه و توزیع در بین سیل زدگان، اعطا کردند.

غلامی عنوان کرد: همچنین یک بسته جیره خشک مواد غذایی به ارزش 30 میلیون ریال برای کمک به سیل زدگان از طرف اعضای هیأت علمی دانشگاه اعطا شد.

این عضو هیأت علمی دانشگاه علوم پزشکی لرستان در ادامه به عملیات پشتیبانی معاونت آموزش اشاره کرد و در این خصوص اظهار کرد: در طول روزهای بحران سیل، یک دستگاه یونیت پرتابل از طرف دانشکده دندانپزشکی برای ارائه خدمات در اختیار شبکه بهداشت و درمان پلدختر گذاشته شد به علاوه این که محموله ارسالی از استان آذربایجان غربی در قالب 12 دستگاه کامیون اقلام مورد نیاز در سالن ورزشی معاونت آموزش جمع‌آوری، تخلیه، دسته‌بندی و بین سیل زدگان توزیع شدند.

مدیر آموزش دانشگاه علوم پزشکی لرستان همچنین به شرایط دانشجویان رشته پرستاری در دانشکده پلدختر اشاره کرد و گفت: طبق هماهنگی‌های انجام شده ساختمان دانشگاه پیام نور پلدختر به مدت چهار روز در هفته برای کلاس‌های رشته پرستاری در نظر گرفته شده است.

غلامی ادامه داد: اسکان دانشجویان دختر انجام شده است و به دنبال اجاره یک ساختمان چند طبقه برای روزهای آینده هستیم تا 35 دانشجوی پسر که خوابگاه‌های خود را در جریان سیل اخیر از دست داده‌اند را در آن اسکان دهیم.

وی ادامه داد: دانشکده پرستاری پلدختر از ابتدا در قبال خوابگاه پسران تعهدی نداشته است اما از آنجایی که بحران سیل خوابگاه‌های شخصی یا اجاره‌ای برخی از این دانشجویان را غیر قابل استفاده کرده است تلاش کردیم که مشکل این عزیزان را برطرف کنیم.

مدیر آموزش دانشگاه در پایان در مورد وضعیت ساختمان دانشکده پرستاری پلدختر که در جریان سیل اخیر غیر قابل استفاده شده است، تصریح کرد: تصمیم‌گیری در مورد بازسازی یا تغییر مکان دانشکده پرستاری را اعضای هیأت رئیسه با هماهنگی هیأت امنا انجام خواهند داد و در حال حاضر به طور قطع نمی توان مطلبی را عنوان کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز