خبرگزاری کار ایران

با هدف گسترش همدلی؛

نشست هم اندیشی مسئولان بسیج اقشار و اعضای شورای شهر کرج برگزار شد

asdasd
کد خبر : ۷۵۸۰۰۳

نشست هم اندیشی مسئولان بسیج اقشار و اعضای شورای اسلامی شهر کرج به میزبانی سازمان بسیج رسانه البرز و به منظور گسترش همدلی برگزار شد.

به گزارش ایلنا، مسئولان بسیج اقشار استان البرز در این نشست با اشاره به جامعه هدف خود به بیان نحوه انجام اقدامات و بخشی از فعالیت های تخصصی انجام شده پرداختند و آمادگی خود را برای همکاری و هم افزایی در انجام اقدامات عمرانی، آبادانی و فرهنگی شهر اعلام کردند.

ابراهیم نوروزی فر، رئیس سازمان بسیج رسانه استان البرز در این جلسه با اشاره به تهیه پیوست رسانه ای برای تمام فعالیت ها و اقدامات، اظهار کرد: ایجاد هم افزایی میان تمام اقشار، فرهنگ سازی و نیز انتشار فعالیت های اقشار مختلف بسیج در تمام زمینه ها و همچنین اطلاع رسانی برای بهره گیری از ظرفیت آن ها از جمله وظایف سازمان بسیج رسانه استان است.

اکبر سلیم نژاد، رئیس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی، ورزشی و آموزش عمومی شورای اسلامی شهر کرج نیز در این نشست مطرح کرد: ما خود را متعلق به نظام و حاکمیت می دانیم و از اعمال جناح بندی های سیاسی خودداری می کنیم و از تمام اقشار بسیج تقاضا دارم شورای شهر کرج را در موضوعات گوناگون فرهنگی، اجتماعی، ورزشی و رسانه ای یاری کنند.

رئیس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی، ورزشی و آموزش عمومی شورای اسلامی شهر کرج با بیان اینکه تاکنون موضوعاتی را در کمیسیون فرهنگی شورای شهر مطرح و بررسی کردیم، خاطرنشان کرد: از این پس از ظرفیت های اقشار بسیج به ویژه اقشار مرتبط با مسائل فرهنگی و نظرات، اقدامات و جامعه هدف آن ها بهره می گیریم.

محمد نبیونی، رئیس کمیسیون سرمایه گذاری و امور مشارکت های شورای اسلامی شهر کرج ضمن تشکر از تشکیل این نشست هم اندیشی خواستار ادامه دار بودن چنین جلساتی شد و عنوان کرد: کشور ما در طول 40 سال گذشته در چندین پیچ تاریخی قرار گرفته و از بحران های مختلفی عبور کرده است.

رئیس کمیسیون سرمایه گذاری و امور مشارکت های شورای اسلامی شهر کرج با بیان اینکه ما در مسیر نظام و انقلاب حرکت می کنیم، اظهار کرد: امروز، سطح رضایتمندی مردم کشور کاهش پیدا کرده است که تلاش می شود با درایت، توانمندی و مدیریت جهادی مسئولان به ویژه مسئولان بسیج اقشار سطح رضایت آن ها افزایش یابد.

وی با بیان اینکه سعی ما در شورای شهر کرج بر فراهم کردن فضا و شرایطی است که به موجب آن بتوان رضایتمندی مردم را افزایش داد، خاطرنشان کرد: اشخاصی که در بسیج اقشار فعالیت می کنند، دلسوزترین و علاقمندترین افراد نسبت به نظام و انقلاب هستند و در این راستا از هیچ تلاشی فروگذار نمی کنند.

نبیونی در ادامه خواستار برگزاری نخستین کمیسیون سرمایه‌گذاری با حضور مسئولان تمام اقشار بسیج برای ارائه راهکارهای مختلف شد و بیان کرد: از این پس، از ظرفیت ها و نقطه نظرات مسئولان بسیج اقشار در کمیسیو‌ن‌های فرهنگی، اجتماعی، ورزشی و عمران و حمل و نقل و ترافیک و غیره استفاده خواهد شد.

رحیم خستو، رئیس کمیسیون هنر و ارتباطات شورای اسلامی شهر کرج نیز ضمن تشکر از برگزاری این جلسه و استقبال از آن، اذعان کرد: با توجه به اینکه جلسات شورای شهر کرج به صورت علنی برگزار می شود از مسوولین بسیج اقشار برای حضور در جلسات کمیسیون های شورا دعوت می کنم تا بتوانیم از ظرفیت های آنان در موضوعات مختلف شهری استفاده کنیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز