خبرگزاری کار ایران

حجت‌الاسلام قدرتی بیان کرد:

تحقق رونق تولید در گرو واقع‌نگری در مشکلات حوزه صنعت است

asdasd
کد خبر : ۷۵۷۸۸۸

رئیس کل دادگستری استان قزوین گفت: تحقق شعار رونق تولید مستلزم واقع‌نگری در مشکلات حوزه صنعت است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از قزوین، حجت‌الاسلام نورالله قدرتی در اجتماع بزرگ کارگران استان قزوین که در مجموعه ورزشگاه کارگران شهرستان البرز این استان برگزار شد، اظهار کرد: مسئولان در برابر 200 هزار کارگری  که در استان هستند، مسئولیت دارند این در حالی است که کارفرمایان از بین همین مردم کارگر هستند.

وی افزود: مدیران توانمند واحدها باید تلاش کند که کارخانه سر پا بماند کارفرمایان باید بدانند که روزی تعداد بندگان را در دست آنان قرار داده است و نباید به فکر جیب خود نباشد.

رئیس کل دادگستری استان قزوین ادامه داد: شعار امسال مبنی بر رونق تولید با شعار محقق نمی‌شود بلکه این مهم مستلزم واقع‌نگری در مشکلات حوزه صنعت است.

قدرتی با بیان اینکه بعد از یکسال مطالعه، راهکاری برای دریافت مطالبات کارگران برخی شرکت‌ها ارائه شد، تصریح کرد: این شرکت‌ها شامل کنتورسازی، فرنخ و مه‌نخ استان قزوین بود که ظرف ۵-۶ ماه آینده طلب کارگران مستهلک می‌شود .

وی با تاکید بر اینکه قوه مقننه باید قوانین دست و پا گیر و غیر متناسب را اصلاح کند، افزود: مجلس باید نسبت به وضع قوانینی اقدام کند که رونق واقعی شکل گیرد.

در پایان این مراسم از کارگران نمونه استان قزوین تجلیل شد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز