خبرگزاری کار ایران

رئیس کانون هماهنگی شوراهای اسلامی کار در قزوین :

قراردادهای موقت و امضاهای سفید مشکل جامعه کارگری است

asdasd
کد خبر : ۷۵۷۶۸۷

رئیس کانون هماهنگی شوراهای اسلامی کار در استان و عضو عالی شورای اسلامی کار کشور ، قراردادهای موقت و امضاهای سفید را مشکل جامعه کارگری بیان کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از قزوین، آیت اسدی در اجتماع بزرگ کارگران استان قزوین که در مجوعه ورزشگاه کارگران شهرستان البرز برگزار شد، سال 97 را سالی دشوار برای جامعه حقوق‌بگیر ذکر و اظهار کرد: کارخانجاتی تعطیل شده بود که اگر تعامل و پیگیری مسئولان استان نبود نمی‌توانستیم  از میزان این سختی بکاهیم.

وی افزود: مسئولان با قدرت و قوت مشکلات کارگری را بررسی می‌کنند و تصمیماتی در دستور کار قرار گرفته تا شرمنده جامعه کارگری نشویم.

رئیس کانون هماهنگی شوراهای اسلامی کار در استان و عضو عالی شورای اسلامی کار کشور ادامه داد: اگر قرار بر این است که رای‌گیری کنیم صورت جلسه را امضا نمی کنیم و تمام جوانب را در نظر می‌گیریم.

اسدی اضافه کرد: با تمام فراز و نشیب‌ها 50 درصد نظر ما در شورای عالی کار تصویب شده است؛ این در حالی است که اقلام خوراکی بیشتر افزایش داشته و بعضی اقلام مانند شوینده 40 درصد و برخی اقلام تا 100 در صد افزایش داشته است.

وی خاطرنشان کرد: کارگری که قرارداد سفید امضا می کند و مزد توافق را کارگر قدرت چانه‌زنی ندارد طرح اصلاح پارامتریک تامین اجتماعی با 2 درصد مبلغ کسر از جیب کارگر  خواهد رفت.

این مسئول با بیان اینکه خواستار اصلاح ساختار تامین اجتماعی هستیم تصریح کرد: در زمینه منابع باید خود تصمیم بگیریم و طرح اصلاح کارگری باید صورت گیرد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز