خبرگزاری کار ایران

کیانی خبر داد:

دستگیری سارق دوربین‌های مداربسته در تربت جام

asdasd
کد خبر : ۷۵۷۵۴۵

فرمانده انتظامی شهرستان تربت جام از شناسایی و دستگیری عامل سرقت دوربین های مداربسته در این شهرستان خبر داد.

به گزارش‌خبرنگار ایلنا از تربت‌جام، سرهنگ هوشنگ‌کیانی در تشریح این خبر گفت: در پی سرقت چند فقره دوربین مداربسته نصب شده در ورودی مغازه‌ها و اماکن خصوص‌سطح شهرستان، پیگیری موضوع در دستورکار ماموران کلانتری 11 این فرماندهی قرار گرفت.

این مقام انتظامی استان افزود: از آنجایی که سارق با پوشاندن چهره خود اقدام به سرقت می کرد، ماموران تجسس کلانتری 11 با اشراف اطلاعاتی و تحقیقات گسترده موفق شدند، متهم را شناسایی و پس از هماهنگی قضایی این فرد سابقه دار را در عملیاتی غافلگیرانه دستگیر کنند .

وی تصریح کرد: متهم دستگیرشده در تحقیقات به عمل آمده تاکنون به 20 فقره سرقت دوربین مداربسته در سطح شهرستان تربت جام اعتراف کرده است.

سرهنگ کیانی خاطرنشان کرد: این متهم پس از تشکیل پرونده مقدماتی به مراجع قضایی معرفی و تحقیقات تکمیلی در خصوص شناسایی و دستگیری مالخران و کشف اموال مسروقه در حال انجام است.

فرمانده انتظامی شهرستان تربت جام ضمن تقدیر از زحمات و تلاش شبانه روزی کارکنان نیروی انتظامی شهرستان، از شهروندان خواست؛ پلیس را در جهت ارتقاء امنیت و پیشگیری از جرم یاری کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز