خبرگزاری کار ایران

شاهمرادی خبر داد:

بازار در ماه رمضان آرام خواهد بود

asdasd
کد خبر : ۷۵۷۱۹۷

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان البرز درباره تدابیر کارگروه تنظیم بازار در راستای آرامش بازار در ماه مبارک رمضان گفت: در زمینه تامین اقلام اساسی مردم در ماه ضیافت خدا هیچ مشکلی وجود ندارد.

به گزارش ایلنا، جهانگیر شاهمرادی ضمن اعلام این خبر افزود: از نظر موجودی، انبارهای ذخیره استان غنی بوده و در زمینه تامین اقلام اساسی مردم در ماه مبارک رمضان مشکلی وجود ندارد.

شاهمرادی درباره مصوبات کارگروه تنظیم بازار استان در راستای ایجاد آرامش در بازار تصریح کرد: در جلسه کارگروه مقرر شد واحدهای برگزیده اصناف از انتهای هفته جاری با فروش فوق العاده به استقبال ماه مبارک رمضان بروند. همچنین فروشگاه‌های زنجیره ای استان و میادین متعلق به شهرداری نیز کالاهای پر مصرف ماه مبارک رمضان را با نرخ مصوب تنظیم بازار در اختیار شهروندان قرار خواهند داد.

این مقام مسئول اظهار داشت: بر اساس ابلاغ ستاد تنظیم بازار کشور، برنج خارجی جهت مصرف خانوار با نرخ هفت هزار و ۴۰۰ تومان، شکر جهت مصرف صنف، صنعت و خانوار با نرخ مصوب سه هزار و ۴۰۰ تومان و روغن ویژه مصرف خانوار نیز با قیمتی معادل ۱۰ درصد کمتر از نرخ مصوب، عرضه خواهد شد.

شاهمرادی ضمن اشاره به روند کاهشی قیمت مرغ در روزهای پایانی فروردین بیان کرد: بر اساس ابلاغیه ستاد تنظیم بازار کشور و با هدف تنظیم بازار پروتئین مورد نیاز کشور، گوشت مرغ گرم و منجمد و گوشت قرمز منجمد نیز توزیع با نرخ مصوب توزیع خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز