خبرگزاری کار ایران

با حضور اسماعیلی فرد؛

کرسی آزاداندیشی دختران دانش آموز در البرز برگزار شد

asdasd
کد خبر : ۷۵۷۱۷۹

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری البرز گفت: کرسی آزاداندیشی ویژه دختران دانش آموز به همت امور بانوان اداره کل آموزش و پرورش در سالن رشد کرج برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، مریم اسماعیلی‌فرد در این برنامه که با عنوان دختران آفتاب برگزار شد در موضوع مدیریت زنان به گفت وگو با دانش اموزان دختر پرداخته و افزود: در مقیاس تاریخی دختران ما توسعه قابل توجهی در شاخص‌های آموزشی، اقتصادی و سیاسی یافته اند.

وی ادامه داد: تجربه شخصی و مطالعاتی من نشان می دهد که مهمترین مانع تصدی پست های مدیریتی زنان تصاویر ذهنی دختران و پسران جوان ما است.

وی گفت: دختران جوان با تمرکز جدی بر رشد و توسعه فردی خود تلاش کنند تصویر ذهنی خود از آینده در اوج را از هم‌اکنون بسازند چرا که هیچ مانعی برای نقش آفرینی مثبت اجتماعی و اقتصادی زنان در چارچوب دینی و اخلاقی وجود ندارد و زنان به عنوان ودیعه الهی در ایفای همزمان نقش های فردی، خانوادگی و اجتماعی توانا هستند.

در ادامه، سودابه رادفرد، مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان البرز با بیان تجربیات خود از چالش های مدیریت زنان اظهار داشت: گرچه ممکن است گاهی نیازمند تلاش مضاعف برای کسب جایگاه مدیریتی باشیم اما بر این باور هستم که با سرمایه گذاری جدی بر ارتقای تخصص و تحصیلات و مهارتهای خود، شرایط بهتر شود که به مرور مساعدتر هم خواهد شد. 

وی به بیان فرصت های ای سی تی برای گسترش فرصت های شغلی زنان و توان افزایی آنان  پرداخت و  دختران جوان را دعوت به مطالعه تجربیات زنان موفق نمود.

در ادامه، فاطمه رمضانزاده، کارشناس امور بانوان و خانواده اداره کل اموزش و پرورش ضمن ابراز امیدواری در خصوص استمرار این گونه نشست ها به منظور رفع ابهامات ذهنی دانش آموزان و انتقال تجربیات مدیران زن استانی و ملی به دختران جوان به جمع بندی مباحث و تشریح دستاوردهای چهل ساله انقلاب اسلامی در حوزه زنان با تاکید بر بخش آموزش و پرورش پرداخت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز