خبرگزاری کار ایران

فرماندار آبیک:

80 هزار نفر از مردم آبیک زیر پوشش بیمه تامین اجتماعی هستند

asdasd
کد خبر : ۷۵۶۸۸۲

فرماندار شهرستان آبیک گفت: 80 هزار نفر از شهرستان آبیک تحت پوشش بیمه تامین اجتماعی هستند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از قزوین، شهرام احمدپور در دیدار با مدیر کل کمیته امداد استان قزوین اظهار کرد: در سه تا چهار محله حاشیه‌نشین شهر آبیک عمدتا مهاجرانی از استان‌های مختلف سکونت دارند که دارای شغل کاذب هستند و با مسائل و مضایق سخت معیشتی مواجه هستند.

وی افزود: اگر کمیته امداد از افراد مذکور حمایت نکند با مشکلات عدیده‌تری مواجه خواهند شد.

فرماندار شهرستان آبیک ادامه داد: کمیته امداد با حمایت‌های خود از افراد نیازمند موجب می‌شود از آسیب‌های اجتماعی که ممکن است بر آنان مترتب شود، جلوگیری کند.

احمدپور اضافه کرد: همدلی بین دولت و کمیته امداد وجود دارد و نگاه سیاسی به این مقوله‌ها وجود ندارد.

وی خاطرنشان کرد: مسئولان در حال فاصله گرفتن از نگاه افراطی هستند که بیانگر پختگی انقلاب و مسئولان است.

این مسئول تصریح کرد: در حوزه بخش بشاریات اراضی گسترده کشاورزی وجود دارد که کشاورزان نسبت به پرداخت زکات تمایل و اعتقاد دارند که بیانگر تعصب و پایبندی آنان به تکالیف دینی است.

فرماندار شهرستان آبیک افزود: روزهای سه‌شنبه که ملاقات عمومی است افرادی که به فرمانداری مراجعه می‌کنند و دارای مشکل هستند؛ این افراد به کمیته امداد شهرستان آبیک ارجاع داده می‌شوند و همیشه هم نتیجه گرفته‌ایم که از مدیر متعهد، عملیاتی و پرتلاش  این نهاد قدردانی می‌شود.

احمدپور ادامه داد: یکی از دغدغه‌های ما در حوزه تولید با بانک‌ها است  که سعی می‌شود از ظرفیت‌های لازم برای رفع مشکلات استفاده کنیم.

وی اضافه کرد: برگزاری کارگاه‌های آموزشی تابلوفرش، گیاهان دارویی و غیره فرصت خوبی برای غنی‌سازی اوقات فراغت بانوان و کمک آنان به برای معیشت خانواده است.

فرماندار شهرستان آبیک اضافه کرد: کمیته امداد شهرستان آبیک در بین 17 منطقه استان قزوین رتبه دوم را کسب کرده که بیانگر حرکت و پویایی در این شهرستان است.

این مسئول خاطرنشان کرد: از جمعیت 100 هزار نفری شهرستان آبیک 80 هزار نفر تحت پوشش بیمه تامین اجتماعی هستند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز