خبرگزاری کار ایران

بابایی مطرح کرد:

مولفه‌های تولید پایدار بسیار شکننده شده است

asdasd
کد خبر : ۷۵۶۸۵۵

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان قزوین گفت: مولفه‌های تولید پایدار بسیار شکننده شده است و توجه به مسئولیت اجتماعی می‌تواند سبب ترقی شرکت‌ها شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا از قزوین، مسعود بابایی در جمع کارگران شرکت نوآور ارتباط صنعت شهرک صنعتی کاسپین دو شهرستان آبیک اظهار کرد: در این شرکت رنگ و بو و شمایل مسئولیت‌های اجتماعی احساس می‌شود که بیانگر اهمیت توجه به معیارهای انسانی است.

وی افزود: هنوز پیشرفت و توسعه تکنولوژی و داشتن فرهنگ منجر به تمدن‌سازی نشده و این خلأ در جامعه احساس می‌شود.

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان قزوین ادامه داد: مولفه‌های تولید پایدار بسیار شکننده شده است و توجه به مسئولیت اجتماعی می‌تواند سبب ترقی شرکت‌ها شود.

بابایی اضافه کرد: دیگر نمی‌توان تولید را با قواعد گذشته پیش برد چرا که با پیچیدگی رو به تزاید پدیده‌ها مواجه است یعنی هر روز با پدیده جدید و پیچیدگی جدید در پدیده‌ها مواجه  است و اگر صاحبان تولید نتوانند خود را با این پدیده‌ها انطباق دهند قطع یقین از پا می‌افتند.

وی خاطرنشان کرد: استارتاپ‌ها طول عمر کوتاهی دارند این در حالی است که کارآفرینانی بوده‌اند که کارآفرین برتر استان و کشور شده‌اند اما واحدهای تولیدی واحدها و شرکت‌های آنها بعد از دو یا سه سال و نهایت پنج سال ورشکسته شده‌اند که به دلیل توجه نکردن به معیارها و مولفه‌های انسانی در کنار تولید بوده است.

این مسئول تصریح کرد: در دنیا در زمینه تولید سه ضلع سرمایه انسانی، تجهیزات و ماشین‌آلات و مدیریت وجود دارد که در ایران باید یک ضلع دیگر یعنی گرفتاری‌ها و درگیری‌هایی که ما دولتی‌ها در قالب تدوین قوانین و مقررات و بخشنامه  برای تولیدکنندگان ایجاد کرده‌ایم، اضافه شود چرا که موجب کاهش قدرت کارفرما می‌شود.

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان قزوین افزود: ریسک‌پذیری در حوزه تولید در این شرایط سخت کشور، فراتر و بیشتر شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز