خبرگزاری کار ایران

سردار مولایی مطرح کرد؛

با تمام قدرت مشکلات ناشی از تحریم را کنار می زنیم

asdasd
کد خبر : ۷۵۶۸۰۰

مراسم گرامیداشت مقام کارگر و تجلیل از تلاشگران عرصه تولید امروز با حضور فرمانده سپاه استان البرز، مسئول بسیج کارگری البرز و مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی در مرکز همایش گروه صنعتی و پژوهشی زر، برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، سردار یوسف مولایی در مراسم گرامیداشت مقام کارگر و تجلیل از تلاشگران عرصه تولید، ضمن تبریک هفته کارگر به کارگران حاضر این مجموعه تولیدی، گفت: آنچه که در گروه صنعتی زر اتفاق می افتد، موجب مباهات کشور و استان بوده و حاصل تلاش و همت مدیران و کارگران این مجموعه است.

وی افزود: با خواستن می توان از تمام منابع به خوبی بهره برد. می توان در کنار هم بود و محصول آن مجموعه تولیدی صنعتی فعال استان است که با رویکرد اقتصاد مقاومتی، پیش می روند.

سردار مولایی گفت: بارها ثابت کردیم که اگر بخواهیم می توان با تمام امکانات داخلی و با وجود بیشترین فشار خارجی، بهترین تولیدات را در داخل کشور داشته باشیم.

وی گفت: جوانان بارها با وجود توطئه های دشمن توانستند تولیدات خوبی در کشورمان ارائه کنند و امروز در فاز عسلویه، موفقیت های قابل ملاحظه ای کسب کرده اند.

سردار مولایی به کینه و دشمنی دیرینه آمریکا، اشاره کرد و اظهار داشت: شب گذشته رییس جمهور آمریکا به صراحت گفت که دوستی و تعامل شان با کشور عربستان به واسطه داشتن پول زیاد سعودی هاست که اگر نداشتند جز دشمنی، توقع دیگری نمی توان از آنها داشت.

وی با اشاره به اینکه دشمنی 40 ساله آمریکا با کشور ایران به واسطه استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی در کشورمان است، تصریح کرد: با وجود اختلاف نظرهای موجود، مسیر نظام در کشور به درستی طراحی و هدایت شده است و در این راستا دشمن می خواهد این مسیر را منحرف و ما را متوقف کند.

فرمانده سپاه البرز، اظهار داشت: دشمن نمی خواهد کسی از خط قرمزش عبور کند و به صراحت اعلام کرده است که کشورهایی که می خواهند مستقل باشند، باید متوقف و تنبیه شوند. 

سردار مولایی گفت: امریکا همیشه با تصورات احمقانه اش، ارتش ایران را حافظ منافع حیاتی، خود می داند و این موضوع قبل از انقلاب به گونه ای بود که از ایران به عنوان ژاندارم منطقه، یاد می کرد.

وی افزود: با تمام مشکلاتی که دشمن برای کشور ایجاد کرده، اما امروز شاهد استحکام نظام و استقلال کشور هستیم و با تمام قدرت مسایل و مشکلات ناشی از تحریم را کنار می زنیم و به خودکفایی خواهیم رسید.

محسن امینی، مدیرعامل گروه صنعتی و پژوهشی زر در مراسم گرامیداشت مقام کارگران، گفت: با توجه به فرمایش مقام معظم رهبری، توجه به رونق تولید، حجت را بر ما تمام کرد لذا بر خود وظیفه می دانیم که در حوزه تولید و صنعت کشور، نقش خود را به خوبی ایفا کنیم.

وی با اشاره به حضور فرمانده سپاه البرز، تصریح کرد: اقدامات و تلاش رزمندگان و فرماندهان در امنیت اقتصادی و سیاسی کشور موثر است و با وجود فشار و تحریم دشمنان،تولیدکنندگان و صنعتگران، فعالیت های اقتصادی خود را دنبال می کنند.

امینی با ابراز خشنودی از حضور و بازدید دانش آموزان از مرکز تولیدی و پژوهشی غذایی، گفت: مسئولیت ما در برابر نسل آینده مهم است باید بتوانیم از دانش و مهارت های کسب شده، نسل فردا را بهره مند کرده و آینده روشنی برای مملکت و کشور خود، فراهم نماییم.

 

ابوالقاسم پالیزگیر، فرماندار ساوجبلاغ نیز با ابراز خرسندی از فعالیت های اقتصادی و تولیدی در این شهرستان، اظهار داشت: با تلاش و همت صنعتگران و بخش خصوصی، استان البرز رتبه اول پرداخت تسهیلات رونق تولید را به خود اختصاص داد. از اعتباری معادل هزار و 700 میلیارد تومان، شهرستان ساوجبلاغ به تنهایی هزار و 72 میلیارد تومان را به خود اختصاص داد.

وی با اشاره به اینکه 62 میلیارد تومان برای ایجاد تولید و اشتغال ساوجبلاغ در نظر گرفته شده، افزود: انحراف از مسیر اشتغال کمتر از 5 درصد بود و این موضوع افتخاری برای واحدهای تولیدی محسوب می شود که در راستای رونق تولید برداشته شده است.

فرماندار ساوجبلاغ در پایان تاکید کرد که بزرگترین راه مبارزه با دشمن و توطئه های آمریکا، خدمت کردن به مردم و مهیا کردن معیشت شهروندان است که با جدیت دنبال می شود.

در این مراسم از تعدادی از پرسنل و کارگران واحد تولیدی، تقدیر شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز