خبرگزاری کار ایران

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی یزد:

ظرفیت طرح باز آفرینی شهری در رونق ساختمان سازی موثر است/تاکید بر رعایت حقوق شهروندی

asdasd
کد خبر : ۷۵۶۶۶۱

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان یزد با اشاره به تلاش برای افزایش کیفیت ساخت و سازها گفت: ظرفیت طرح باز آفرینی شهری در رونق ساختمان سازی موثر است.

به گزارش خبرنگار ایلنا، سیدمجتبی حسینی پور در نخستین نشست شورای برنامه ریزی و توسعه استان در تبیین راهبردها و مباحث اولویت دار استان اظهار داشت: سالجاری سال صرفه جویی است و شایسته است صرفه جویی در راس برنامه ها و مصوبات همه دستگاه های اجرایی استان قرار گیرد.

وی ادامه داد: انتظار می رود رعایت حقوق شهروندی در سالجاری پررنگ تر از سال های قبل مورد توجه قرار گیرد و همچنین با اجرای برنامه های افزایش بهره وری و کاهش روند های زائد و حرکت به سمت دولت الکترونیک شاهد تحول در این زمینه و افزایش رضایتمندی مردم باشیم.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان یزد اضافه کرد: در سال جدید، افزایش کیفیت ساخت و سازها و نیز واگذاری پروژه های عمرانی و تهاتر آن بایستی در اولویت و دستور کار باشد.

وی خاطر نشان کرد: در همین رابطه طرح باز آفرینی شهری بواسطه ظرفیت مناسبی که دارد میتواند در رونق ساختمان سازی در استان موثر واقع شود که امیدواریم هرچه بیشتر ازین ظرفیت استفاده کنیم.

دبیر ستاد اقتصاد مقاومتی استان همچنین عنوان کرد: با توجه به سال رونق تولید و حساسیت آن و با تاکید بر برگزاری منظم نشست های اقتصاد مقاومتی و دستور کارهای مرتبط با شعار سال، این امر به خوبی مورد توجه قرار گیرد.

وی بیان داشت: موضوع مهم دیگر در دستور کار سال جدید بحث تبصره 18 قانون بودجه است که میتوان نسبت به برنامه‌ریزی و سیاست گذاری مناسب برای ایجاد فرصت های شغلی جدید و پایدار علی الخصوص اشتغال پایدار در مناطق روستایی اقدام کرد.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان یزد با تاکید بر فعال کردن ظرفیت حضور بخش خصوصی در پروژه ها اظهار داشت: به منظور جلب مشارکت هر چه بیشتر بخش خصوصی و تعاونی در اجرای طرح‌ها و پروژه‌های منتخب جدید و نیمه‌تمام و در قالب تبصره 19 قانون بودجه بتوان این ظرفیت را در استان فعال تر کرد.

حسینی پور افزود: علی رغم دستاوردهای سال گذشته باید بتوانیم امسال سهم بیشتری را برای استان بگیریم و با ارائه برنامه های اشتغالزا با نظارت بیشتر و اعطای تسهیلات فرصت های شغلی بیشتری برای استان ایجاد کنیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز