خبرگزاری کار ایران

یزد میزبان بیست و هفتمین همایش مهندسی برق ایران شد

asdasd
کد خبر : ۷۵۶۵۹۱

رئیس دانشکده مهندسی برق و دبیر همایش گفت: بیست و هفتمین همایش مهندسی برق ایران با حضور صاحب‌نظران دانشگاهی و صنعتی به میزبانی یزد برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا، محمدتقی صادقی اظهار داشت: بیست و هفتمین همایش مهندسی برق ایران ۱۰ تا ۱۲ اردیبهشت‌ماه در دانشگاه یزد برگزار می‌شود.

وی هدف از برگزاری این همایش را گسترش دانش فنی از طریق تبادل نظر علمی و فنی، ارائه آخرین یافته‌های پژوهشی و همچنین بحث و تبادل نظر در زمینه راهکارهای موثر در نقش آفرینی بیشتر دانشگاه‌ها در توسعه پایدار برشمرد.

رئیس دانشکده مهندسی برق و دبیر همایش با اشار به دیگر برنامه های این همایش افزود: همزمان با برگزاری همایش، کارگاه‌های آموزشی، نمایشگاه و میزگردهای تخصصی و مسابقات و چالش‌های علمی و صنعتی نیز با حضور صاحب‌نظران دانشگاهی و صنعتی و سازمان‌های مرتبط برگزار خواهد شد.

وی محورهای همایش را شامل الکترونیک، قدرت، کنترل، مخابرات، کامپیوتر، مهندسی پزشکی و صنعت و اقتصاد برق عنوان کرد و اظهار داشت: آغاز عملیات احداث ساختمان دانشکده‌های مهندسی برق و مهندسی کامپیوتر و امضای تفاهم‌نامه همکاری دانشکده‌های مهندسی برق دانشگاه یزد و دانشگاه صنعتی شریف از برنامه‌های جانبی  این همایش  است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز