خبرگزاری کار ایران

شهریاری مطرح کرد:

کوتاه‌شدن دست دزدان از سهمیه سوخت مرزنشینان

asdasd
کد خبر : ۷۵۶۳۷۲

استاندار آذربایجان‌غربی گفت: در دو سال گذشته، دست مفسدان و دزدان اقتصادی از سهمیه سوخت مرزنشینان کوتاه شده است.

به گزارش خبرنکار ایلنا از ارومیه، براساس آمار اعلامی محمد مهدی شهریاری در همایش روز ملی شوراها، در دو سال گذشته، دست مفسدان و دزدان اقتصادی از سهمیه سوخت مرزنشینان کوتاه شده است.

استاندار آذربایجان غربی گفت: براساس بخشنامه هیات‌وزیران، فروش سوخت سهمیه مرزنشینان باید به حساب ساکنان ۲۰ کیلومتری نوار مرزی از بازرگان تا سردشت پرداخت می‌شد که قبل از حضور استاندار و در سال‌های ۹۵ و ۹۶ تنها ۵ میلیارد تومان به حساب ۲۵ هزار خانوار مرزی آن‌هم صرفا در اشنویه و پیرانشهر پرداخت شده است.

این در حالی است که در زمان حضور شهریاری که هنوز دو سال از آن نگذشته،  از طریق فروش همین سهمیه دولتی سوخت مرزنشینان، برای ۷۵ هزار خانوار، بیمه حوادث غیر مترقبه، تغذیه رایگان برای ۷۵ هزار دانش‌آموز و هزینه تحصیل دانش‌آموزان تخت پوشش کمیته امداد و مداوای بیماران صعب‌العلاج ساکن در نوار مرزی استان، تامین اعتبار شده است.

همچنین از محل فروش سهمیه همین سوخت تاکنون ۴۵۰ میلیارد تومان سهم دولت نیز به خزانه ملی واریز شده است.

همچنین اسفندماه ۹۷ در دو نوبت، هر بار ۴۰۰ هزار تومان به حساب هر خانوار ساکن در ۲۰ کیلیومتری نوار مرزی آذربایجان‌غربی واریز شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز