خبرگزاری کار ایران

اکبر میرشکار مطرح کرد:

پرداخت ۳۵ میلیارد ریال زکات توسط مردم قم در سال گذشته

asdasd
کد خبر : ۷۵۶۳۳۶

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی قم گفت: مردم این استان سال گذشته ۳۵ میلیارد ریال زکات پرداخت کردند که نسبت به سال ۹۶ ، با رشد ۸۵ درصدی روبرو بوده است.

به گزارش ایلنا از قم، اکبر میرشکار با اعلام خبر فوق، گفت: دراین راستا استان قم مقام نخست در میزان پرداخت زکات را در کشور کسب کرد.

وی در ادامه با اشاره به اینکه مردم قم همیشه در کمک به نیازمندان پیشگام بوده‌اند، گفت: پارسال با وجود مشکلات اقتصادی ۴۶۰ میلیارد ریال درآمدهای مردمی داشته‌ایم که این رقم ۷۵ میلیارد ریال نسبت به سال ۹۶ افزایش داشته است.

مدیرکل کمیته امداد استان قم ضمن قدردانی از مردم قم برای کمک‌ به سیل‌زدگان کشور گفت:مردم خیّر استان تاکنون ۲۰میلیارد ریال کمک برای سیلزدگان داشته اند که کمیته امداد امام بر اساس نیاز روز آنها ساماندهی و به موقع ارسال کرده است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه هفت هزار خانوار طی ۶ ماه دوم سال گذشته تحت حمایت این نهاد قرار گرفتند، تصریح کرد: پنج هزار و ۵۶۰ مورد وام قرض‌الحسنه با هزینه‌ای بالغ بر ۲۴۰ میلیارد ریال پارسال به نیازمندان پرداخت شد. 

میرشکار پرداخت کمک هزینه ازدواج به ۹۳۲ تن را مورد اشاره قرار داد و گفت: سال گذشته ۷۰ میلیارد ریال برای درمان خانواده‌های نیازمند هزینه و پنج هزار و ۷۰۰ تن را به مشهد مقدس اعزام کردیم و درقم میزبان بیش از ۱۳ هزار مددجو کمیته امداد بودیم.

وی به توزیع بسته‌های غذایی پنج میلیون ریالی در میان ۳۵۰ خانواده نیازمند اشاره کرد و ادامه داد: این بسته‌های غذایی تا قبل از ماه مبارک رمضان در میان ۲۲ هزار خانواده نیازمند قمی توزیع خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز