خبرگزاری کار ایران

دبیر کمیته داوران هیات فوتبال خراسان رضوی:

در داوری فوتبال خراسان رضوی پشتوانه سازی خوبی انجام نشده است

asdasd
کد خبر : ۷۵۶۲۴۵

دبیر کمیته داوران هیات فوتبال خراسان رضوی گفت: در بحث داوری استان خوب کار نشده است و اکثر داوران استان بازنشسته و تنها استان خراسان رضوی 3 داور فوتبال درلیگ برتر دارد.

جواد شیروانی در گفت و گو با خبرنگار ایلنا در بردسکن گفت:برای اینکه داوری استان به جایگاه اصلی خود در کشور پیدا کند مصمم هستیم که داوری استان را به سمت جوان گرایی سوق دهیم که خوشبختانه 30 نفر از داوران استان را به کشور معرفی کرده ایم که در رده های لیگ برتر تا رده های پایه قضاوت می کنند و فدراسیون روی برخی از این داوران نظر دارد.

 مسئول داوران فوتسال خراسان رضوی  با بیان اینکه  درحال حاضر خراسان رضوی 275 نفر داور فوتبال و فوتسال در بخش برادران و بانوان دارد که در سطح استان به قضاوت می پردازند. 

وی داوری بردسکن را مثبت ارزیابی کرد و گفت: در بردسکن داورانی داریم که در سطح کشور  قضاوت می کنند و یکی از شهرستان های پیشرو در حوزه داوری استان است.

شیروانی عنوان کرد:خراسان رضوی یکی از پایگاههای داوری کشور در سنوات قبل  بوده است که امید است با حضور داوران علاقه مند و جوان بتوانیم  جایگاه خود را مجددا  تثبیت کنیم.

وی افزود:درسال جاری براساس تقویم اجرایی 5 دوره کلاس آموزشی داوری را در شهرستان های بردسکن ، تربت جام  ، مشهد و دو دوره نیز در دانشگاهها برگزار خواهیم کرد که شهرستان بردسکن به عنوان شهرستان پیشرو این دوره را برگزار کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز