خبرگزاری کار ایران

اختصاص اعتبار 40 میلیارد تومانی برای ساخت اولین سافاری پارک کشور در قزوین

asdasd
کد خبر : ۷۵۶۱۰۶

رئیس شورای اسلامی قزوین گفت: شورا در بخش بوستان باراجین به عنوان تفرجگاه، اقدامات خوبی انجام داده و در حال اجرای طرح هفت دره یا اولین سافاری پارک کشور هستیم که تاکنون 40 میلیارد تومان هزینه و 4 فاز آن انجام شده و تاثیر زیادی در جذب گردشگر دارد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از قزوین، نشست مطبوعاتی به مناسبت بزرگداشت روز شوراها با حضور حکمت الله داودی رئیس شورای اسلامی قزوین، قوامی سخنگوی شورای اسلامی شهر قزوین و اصحاب رسانه برگزار شد.

رئیس شورای اسلامی قزوین در این نشست اظهار کرد: اداره شهر شرایط خاص خود را دارد که با حضور شوراها امکانپذیر است و این در حالی است که دسترسی به شوراها بسیار آسان است و ما پیگیر مشکلات مردم هستیم.

داودی خاطرنشان کرد: در بخش عمرانی بودجه ما در سال گذشته 443 میلیار تومان برابر هفتاد درصد بودجه استان، به بودجه عمرانی اختصاص یافت که در کشور تقریبا بی نظیر است و هشتاد و پنج درصد از بودجه 98 محقق شده که این امری مبارک است و با برنامه ریزی شهرداری و شورا بوده است.

رئیس شورای اسلامی قزوین عنوان کرد: در سال گذشته همه پروژه های ما فعال بودند و مهمترین پروژه ما پل امام رضا بود که 147 میلیارد تومان اعتبار ساخت این پل بوده امسال ما با وجود این پل هیچ محدودیت ترافیکی نداشتیم.

اختصاص اعتبار 40 میلیارد تومانی برای ساخت  اولین سافاری پارک کشور در قزوین

 داودی اضافه کرد: علیرغم طرحی که مشاور ساخت این پل داده بود، پل از وسط باغستان می گذشت اما با نظارت شورا، تغییرات اساسی در مسیر پل داده شد تا کمترین آسیب به باغستان وارد می شود و در طول اجرای طرح، ادامه پل امام رضا به پل شهید ابوترابی را خواهیم داشت. همچنین در خصوص پل شورا به سمت دانشگاه آزاد، تمام برنامه های این پل با نظارت امور آب استان انجام شده و با تایید این اداره همه امور اجرا شده است و برهمین اساس این طرح در حال انجام است. ضمن اینکه حاشیه رودخانه ساماندهی خواهد شد در کنار این مسییر همراه با فضای سبز طراحی شده و ادامه آن تا بیمارستان قدس قزوین اجرا خواهد شد.

وی در ارتباط با محور نسیم شمال، اگر جاده گاز بسته شود خودروها وارد مسیر دروازه رشت شده و تمام سیستم شهری را به هم ریخته و ناامنی در این مسیر بوجود می آید. به دلیل وجود باغستان ها، امکان عبور کمربندی نیست بنابراین در تلاش برای ایجاد گذرکاهی از شهر اقبالیه هستیم که با اعتبار 2 میلیارد تومان بزودی این جاده را به طور بتن مسلح تا انتهای میدان خلیج فارس آماده سازی کرده و حاشیه ای نیز برای خروجی اضطرای خودرو هستیم و از سه هفته آینده این طرح آغاز می شود تا خودروهای سنگین داخل شهر نشوند.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز