خبرگزاری کار ایران

به مناسبت هفته کارو کارگر؛

جشنواره امتنان کارگران نمونه خراسان رضوی برگزار شد

asdasd
کد خبر : ۷۵۵۸۶۱

سی امین جشنواره امتنان کارگران و کارگروه‌ها و واحدهای نمونه خراسان رضوی برگزار شد.

 به گزارش خبرنگار ایلنا از مشهد، معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری خراسان رضوی در این مراسم آموزش نیروی انسانی و فنی حرفه‌ای را امری بسیار مهم توصیف و بیان کرد: آموزش نیروی انسانی می بایست بر اساس نیازهای استانی و واحدهای تولیدی ارتقا یابد لذا برنامه‌ای منجسم، منظم و به روز باید در این بخش تدوین و عملیاتی شود.

علی رسولیان 'الگوی مثلث توسعه اقتصادی فرهنگی' را محوریترین برنامه در حال اجرا در خراسان رضوی ذکر و بیان کرد: هدف این طرح که امتحان شده و نتیجه داده استفاده از ظرفیت شرکتهای توانمند ملی و استانی برای توانمندسازی شهرها و روستاها و واگذاری امور به مردم است تا خود آنها مدیریت و ایجاد شغل کنند.

وی افزود: بر این اساس خراسان رضوی به 12 منطقه تقسیم و ظرف کمتر از چهار ماه 58 معین اقتصاد مقاومتی مشخص شدند. همچنین تاکنون 685 تفاهنمامه به امضای مسئولان مختلف شهرستانها رسیده تا فرصتهای جدید اشتغال ایجاد و اشتغال موجود هم حفظ شود.

 نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی نیز در این مراسم گفت: امروز شرایط اقتصادی کشور سخت شده لذا نباید بگونه ای رفتار کنیم که فشارها بر دوش نیری انسانی و کارگران باشد.

حجت الاسلام نصراالله پژمانفر به سال رونق تولید اشاره و بیان کرد: اگر کارگران امید و احساس مشارکت در کارها نداشته باشند نمی توانند تحول آفرین فکر و عمل کنند.

وی همچنین توجه نسبت به رعایت 'قانون کار' را ضروری توصیف و بیان کرد: این قانون شرایط حداقلی را پیش بینی کرده و انتظار داریم همین حداقلها رعایت شوند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز