خبرگزاری کار ایران

برای اعزام به مسابقات جهانی ترکیه انجام می‌شود؛

برگزاری مسابقات انتخابی تیم ملی رفتینگ در اصفهان

asdasd
کد خبر : ۷۵۵۷۷۷

دبیر هیات قایق رانی استان اصفهان و عضو اجرایی فدراسیون جهانی رفتینگ گفت: مسابقات انتخابی تیم ملی رفتینگ برای اعزام به مسابقات جهانی ترکیه در شهرستان اصفهان برگزار می شود.

به گزارش ایلنا از اصفهان، هادی قاضی عسگر با اشاره به اینکه این دوره از مسابقات از ۸ تا ۱۳ اردیبهشت ماه برگزار خواهد شد، بیان داشت: تیم‌های حاضر در این مسابقات در قالب دو گروه خانم‌ها و آقایان به صورت جداگانه با یکدیگر به رقابت می‌پردازند.

وی در ادامه به استقبال از این دوره از مسابقات نیز اشاره کرد و بیان داشت: تاکنون نزدیک به ۹ تیم از استان‌های مختلف کشور برای حضور در این دوره از مسابقات اعلام آمادگی کرده اند.

قاضی عسگر افزود: فردا صبح (یکشنبه ۸ اردیبهشت) در محل برگزاری مسابقات واقع در پارک جنگلی ناژوان جنب ایستگاه شماره دو تله سیژ تیم‌های حاضر در این دوره از مسابقات تمرین خواهند داشت و پس از آن ساعت ۱۵ شاهد آغاز به کار این دوره از مسابقات هستیم.

قاضی عسگر در خصوص مهمانان ویژه این رقابت ها گفت: نایب رئیس کنفدراسیون قایق رانی آسیا و عضو هیأت اجرایی فدراسیون جهانی قایق رانی، عضو کمیته معلولین فدراسیون جهانی قایق رانی و رئیس کمیته معلولان فدراسیون آسیا، دبیر فدراسیون قایق رانی از جمله مهمانان مراسم آغاز به کار این دوره از مسابقات به شمار می‌روند.

دبیر هیأت قایق رانی استان اصفهان و عضو اجرایی فدراسیون جهانی رفتینگ در ادامه از همراهی و مشارکت شهرداری اصفهان برای هر چه بهتر برگزار شدن این برنامه تشکر و تصریح کرد: این دوره از مسابقات با همراهی فرمانداری شهرستان اصفهان، استانداری اصفهان، آب منطقه‌ای اصفهان و اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان برگزار می‌شود.

ویدر پایان بیان داشت: تیم‌های اول در دوبخش آقایان و خانم‌ها به عنوان تیم ملی به مسابقات جهانی اعزام خواهند شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز