خبرگزاری کار ایران

مهتا خانلو تنها ایرانی دارنده مقام در رقابت های بین المللی تنیس در اصفهان

asdasd
کد خبر : ۷۵۵۷۷۰

سری مسابقات ITFJuniors2019 که به میزبانی هیات تنیس اصفهان برگزار شد با قهرمانی چک و اکراین به کار خود پایان داد.

به گزارش ایلنا از اصفهان، مسابقات بین المللی تنیس ITFJuniors2019 به میزبانی هیات تنیس استان اصفهان در باشگاه تنیس آپادانا از روز شنبه 31 فروردین مصادف با 20 April در جدول مقدماتی کار خود را آغاز کرد و از روز دوشنبه 2 اردیبهشت مصادف با 22 April وارد جدول اصلی رقابتها شد که نهایتا امروز شنبه 7 اردیبهشت 1398 مصادف با 27 April 2019 کار خود را در این دوره به پایان رساند. 

در بخش انفرادی دختران که با حضور تنیسورهای از کشورهای ایران ، روسیه ، ترکیه ، اکراین ، زیمبابوه و هند برگزار شد « سابینا زینولوا » از اکراین مقام اول را کسب کرد و« مهتا خانلو » از ایران نائب قهرمان شد. 

در بخش دو نفره دختران نیز که با حضور تنیسورهای از کشورهای ایران ، روسیه ، ترکیه ، اکراین ، زیمبابوه و هند برگزار شد و تیم مشترک ترکیه و اکراین مقام اول را کسب کردند و مهتا خانلو از ایران و تنیسوری از روسیه نائب قهرمان شدند.

در بخش پسران نیز در  رقابتهای دو نفره که با حضور تنیسورهای از کشورهای ایران ، هند ، ترکیه، چک ، یونان ، بلاروس، تونس ، آلمان و روسیه برگزار شد  تیم مشترک جمهوری چک  مقام اول را کسب کردند و تیم تنیس ترکیه نائب قهرمان شد. 

در بخش پایانی این رقابتها یعنی در فینال رقابتهای تک نفره پسران که در روز شنبه 7 اردیبهشت 1398 مصادف با 27  April  برگزار شد، Onderej horak از جمهوری چک به مقام قهرمانی مسابقات بین المللی ITFJuniors2019  دست پیدا کرد و و artur kukasian از روسیه مقام نائب قهرمانی را از آن خود کرد. 

تنیسورها در این رقابتها برای بالا بردن پوینت جهانی به رقابت پرداختند. همچنین این دوره از مسابقات با سرداوری مسیح صلاح داور بین المللی نشان سفید کشورمان و مدیری فرشید زیدی در دو بخش انفرادی (Singles)  و دو نفره (Doubles) با عنوان جام ولایت به میزبانی هیات تنیس استان اصفهان در باشگاه تنیس آپادانا با حضور 80 تنیسور خارجی و داخلی در دور رده دختران و پسران زیر 18 سال با حضور بیش از 10 کشور خارجی برگزار شد. 

 

انتهای پیام/
داوود شیخ جبلی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز