خبرگزاری کار ایران

نماینده مردم پلدختر و معمولان در‌‌ مجلس:

مسئولان به کمک مردم سیل زده و خسارت دیده بشتابند

asdasd
کد خبر : ۷۵۵۶۹۰

نماینده مردم پلدختر و معمولان در مجلس شورای اسلامی از خسارات زیاد سیل اخیر به مردم شهر و روستاهای پلدختر و معمولان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایلنا لرستان، سید حمید رضا کاظمی گفت: در بارندگی‌های اخیر شهرستان پلدختر که همچنان ادامه دارد سیل به مناطقی از شهر پلدختر (دردیا، تنگ علی، مسکن مهر و...)، معمولان و روستاهای چم گردله، خرسدر، میانکوه شرقی و غربی، بابازید، مورانی، پران پرویز، سراب حمام و... خسارات زیادی به مزارع کشاورزی، باغات، احشام و منازل مسکونی وارد کرده است و چند نقطه از آزاد راه خرم آباد پل زال و جاده پلدختر به خرم آباد نیز که با ریزش کوه و مسدود شدن جاده مواجه شد  با تلاش عوامل اجرایی جاده پلدختر به خرم‌آباد باز شده است.

کاظمی از استاندار و سایر مسئولان اجرایی استان خواست هر چه سریع‌تر به کمک مردم سیل زده و خسارت دیده پلدختر بشتابند زیرا میزان خسارات بیشتری از آنی است که رسانه ها اعلام می‌کنند.

وی با بیان اینکه شهرستان پلدختر خروجی روان آب های دوسوم مساحت لرستان است که همواره در معرض سیل و خسارت قرار دارد تصریح کرد: انتظار می رود مدیریت ارشد استان بیش از گذشته به شهرستان پلدختر و مردم خسارت دیده توجه جدی داشته باشد و با اعزام همه امکانات، تجهیزات و نیروها به این منطقه بحران زده کمک کند.

نماینده مردم پلدختر و معمولان در مجلس از سفر قریب الوقوع نجار رmیس ستاد بحران کشور به لرستان و بازدید از مناطق سیل زده پلدختر خبر داد.

کاظمی اظهارکرد: از ستاد بحران کشور تقاضا دارم تدابیر ویژه ای برای شهرستان پلدختر بیندیشد زیرا این منطقه هم درمعرض خشکسالی و هم در معرض سیل های مخرب قرار دارد که در هر دو حالت مردم پلدختر در معرض تهدید و خسارت قرار دارد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز