خبرگزاری کار ایران

معرفی نفرات برتر شانزدهمین جشنواره فیلم، فیلمنامه و عکس قزوین

asdasd
کد خبر : ۷۵۵۲۷۹

آثار و نفرات برتر شانزدهمین جشنواره فیلم، فیلمنامه و عکس قزوین شامگاه پنجشنبه در مراسمی با حضور نمایندگان مردم قزوین در مجلس شورای اسلامی و مسئولان فرهنگی استان معرفی شدند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از قزوین، در بخش فیلمنامه این دوره از جشنواره ضمن تقدیر از علیرضا ناصری منفرد برای فیلمنامه راه بی پایان و مجادله، جایزه بهترین فیلمنامه به علیرضا صانع‌فر برای فیلمنامه شیرخوار، جایزه مقام دوم به سمیه زاچکانی و علیرضا جلالیان نویسندگان فیلمنامه فرفره‌های رنگی و جایزه سوم به گیتی باقری برای فیلمنامه رویای مشترک تعلق یافت.

همچنین مقام اول بخش عکس این جشنواره نیز به غزاله عمیدی رسید و جایزه بهترین فرم برای رسیدن به بیانی نو به مهری رحیم زاده، جایزه بهترین اندیشه خلاق در بخش عکس به مهدیس زارع پور و جایزه بهترین سوژه در بخش عکس به فائزه قادری رسید و حنا خلج نیز در بخش دیگر عکس جایزه گرفت.

در بخش فیلم شانزدهمین جشنواره فیلم، فیلمنامه و عکس قزوین نیز جایزه ویژه هیات داوران به گیتی باقری برای فیلم دوبله تعلق یافت و فیلم خروس‌ها به کارگردانی امیر رضا جلالیان به عنوان بهترین فیلم شناخته شد.

همچنین جایزه بهترین فیلمنامه به پوریا کاکاوند برای فلامینگو، بهترین صدابرداری فرزانه دلاور دوستانیان برای فیکا و فیدان، بهترین فیلمبرداری شهرام رحیمی برای خروس ها و مجازات، فرهاد نجفی فرد برای مجازات، بهترین فیلم پویا نمایی به علی علیزاده برای یین و یانگ، بهترین فیلم تجربی به محسن مهری برای فیلم زندگی لزج، بهترین فیلم مستند به دلاور دوستانیان برای کارگردانی فیلم های شکارچی، فیکا و فیدان، بهترین فیلم داستانی به امیررضا جلالیان برای خروس ها و آدم پران و بهترین استعداد جوان به محمد مهدی حسین وردی برای فیلم تعامل رسید.

شانزدهمین جشنواره فیلم، فیلمنامه و عکس قزوین با حضور 154 هنرمند استان از روز دوم تا پنجم اردیبهشت ماه برگزار شد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز