خبرگزاری کار ایران

سرهنگ حاجیان خبر داد:

کشف 44 کیلوگرم تریاک با همکاری پلیس قزوین و همدان

asdasd
کد خبر : ۷۵۵۲۵۰

فرماندهی انتظامی استان قزوین گفت: کامیونی که راننده آن قصد جابه‌جایی 44 کیلوگرم تریاک از استان‌های همجوار به مرکز کشور را داشت توقیف شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از قزوین، سرهنگ مهدی حاجیان روز پنجشنبه افزود: در پی انجام اقدامات اطلاعاتی ماموران اداره عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر استان همدان مبنی بر اینکه فردی قصد جابه‌جایی مقادیری مواد مخدر از یکی از استان‌های همجوار از طریق یک‌دستگاه کامیون کشنده به مرکز کشور را دارد، رسیدگی به موضوع در دستور کار پلیس قزوین قرار گرفت.

وی اضافه کرد: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان پس از هماهنگی با مقام قضائی در قالب 2 تیم عملیاتی نسبت به کنترل مبادی ورودی قزوین اقدام کردند.

به گفته سرهنگ حاجیان ماموران حین کنترل محورها خوردوی مورد نظر را شناسایی و در عملیاتی غافلگیرانه آن را متوقف ساختند.

این مسئول انتظامی خاطرنشان کرد: در بازرسی ماموران از خودرو این مقدار مقدار نریاک کشف و یک نفر نیز خصوص دستگیر و پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شد.

کشف2 کیلوگرم حشیش در آبیک

فرماندهی انتظامی شهرستان آبیک نیز گفت: در یک عملیات پلیسی 2کیلو گرم حشیش و 35 گرم تریاک در این شهرستان کشف شد.

سرهنگ مجید حسنوند افزود: در پی اخبار واصله مبنی بر نگهداری و فروش مواد مخدر در این شهرستان اقدامات لازم در خصوص بررسی دقیق موضوع و انجام رصد اطلاعاتی در دستور کار ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر قرار گرفت.

وی اضافه کرد: ماموران پس از انجام اقدامات اطلاعاتی و مراقبتی موفق به شناسائی محل نگهداری مواد شده و پس از هماهنگی با مقام قضائی طی یک عملیات ضربتی 2 نفر را نیز در این خصوص دستگیر و برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی کردند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز