خبرگزاری کار ایران

معاون استاندار قزوین مطرح کرد:

لزوم استفاده از ظرفیت تعاونی‌های روستایی برای تنظیم بازار مصرف

asdasd
کد خبر : ۷۵۴۹۴۴

معاون امور اقتصادی استانداری قزوین گفت : باید از ظرفیت های تعاون روستایی، بهتر و بیشتر در راستای تنظیم بازار استفاده کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از قزوین، منوچهر حبیبی در جلسه کمیته راهبردی طرح تنظیم بازار محصولات کشاورزی که با حضور فاطمه خمسه رییس سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین، محمود محمودی مدیر سازمان تعاون روستایی استان قزوین برگزار شد، بیان کرد: تعاون روستایی باید بعنوان مکمل و تعادل کننده بازار و عرضه محصولات کشاورزی باشد .

وی گفت : باید از ظرفیت‌های تعاون روستایی، بهتر و بیشتر در راستای تنظیم بازار استفاده کرد.

معاون امور اقتصادی استانداری قزوین اظهار کرد: تعاون روستایی می‌تواند به‌عنوان همراه و همکار در تنظیم بازار حضور داشته و همچنین نقش تعادل کننده در عرضه محصولات کشاورزی داشته باشد.

حبیبی در ادامه گفت: برای سال‌جاری باید راهکارهای مناسبی برای عرضه اقلام اساسی و مورد نیاز شهروندان داشته و همچنین همکاری و وحدت رویه مناسبی نسبت به تنظیم بازار محصولات کشاورزی وجود داشته باشد.

وی عنوان کرد: قیمت‌ها را باید متعادل کرد که هم برای تولید کننده و هم مصرف کننده مشکلی در این زمینه ایجاد نشود.

این مقام مسئول خاطرنشان کرد: در ذخیره‌سازی میوه شب عید باید راهکارهای مناسبی در نظر گرفته شود تا در توزیع دچار مشکل نشویم.

حبیبی بر لزوم اهمیت استفاده از ظرفیت‌های تعاونی‌های تولید و مصرف و اتحادیه‌های سراسری برای طرح تنظیم بازار تاکید کرد و از تمام اعضای ستاد کمیته راهبردی ستاد تنظیم بازار میوه شب عید تقدیر و تشکر کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز