خبرگزاری کار ایران

نوایی خبر داد:

کشف بیش از هزار لیتر سوخت قاچاق در تاسیسات مرزی دوغارون

asdasd
کد خبر : ۷۵۴۹۲۵

مدیر پایانه مرزی دوغارون گفت: ظهر روز گذشته هزار و 300 لیتر سوخت قاچاق که زیر حفاظ فلزی آبروها مخفی شده بود توسط ماموران این پایانه کشف و ضبط شد.

کریم نوایی نظامی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا در تایباد، مطرح کرد: قاچاقچیان از تاریکی شب استفاده کرده و این مقدار سوخت قاچاق از نوع گازوئیل را در قالب 65 گالن 20 لیتری در تاسیسات پایانه مرزی دوغارون مخفی کردند تا روز بعد آن را به رانندگان افغانستانی بفروشند.

وی ورود و خروج کامیون‌ها از طریق این پایانه مرزی را در فروردین‌ماه امسال به صورت میانگین روزانه 260 دستگاه اعلام کرد و افزود: نرخ گازوئیل در جایگاه‌های سوخت داخل کشور به قیمت هر لیتر 3500 ریال عرضه می‌گردد که به اصطلاح«گازوئیل کش‌ها» در مرز آن را به دلالان به نرخ هر لیتر 20 هزار ریال می‌فروشند.

نوایی نظامی تصریح کرد: همچنین دلالان این سوخت را با قیمت 35 هزار ریال به رانندگان افغانستانی می‌فروشند و این درصورتی است که قیمت هر لیتر گازوئیل در افغانستان 70 هزار ریال است.

خراسان رضوی 300 کیلومتر مرز مشترک با افغانستان دارد که 90 کیلومتر آن در محدوده شهرستان تایباد واقع است. پایانه مرزی دوغارون در 18 کیلومتری شهر تایباد قرار دارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز