خبرگزاری کار ایران

بازدید استاندار قزوین از 4 واحد تولیدی و صنعتی در شهرک صنعتی کاسپین یک

asdasd
کد خبر : ۷۵۴۸۵۴

استاندار قزوین از چهار واحد صنعتی و تولیدی شهرک صنعتی کاسپین یک شهرستان آبیک استان قزوین بازدید کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از قزوین، عبدالمحمدزاهدی استاندار قزوین به همراه منوچهر حبیبی معاون امور اقتصادی استاندار قزوین، نبیل سرپرست سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قزوین، حمیدرضا خان‌پور مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی استان قزوین، شهرام احمدپور فرماندار شهرستان آبیک و دیگر  مسئولان از چهار واحد تولیدی و صنعتی شهرک صنعتی کاسپین یک شهرستان آبیک استان قزوین بازدید کرد.

 شرکت سروش طراوت (سروینا)،شرکت نگین زره پارس و شرکت صنعتی شیمیایی نگین پارسیان واحدهای صنعتی و تولیدی بودند که استاندار قزوین به همراه دیگر مسئولان از این واحدها بازدید کرد.

شرکت سروینا تولیدکننده لوازم بهداشتی و آرایشی است که 250 نفر در این شرکت مشغول به کار هستند .

به گزارش ایلنا، مسئولان از طرح صنعتی در حال تولید آزمایشی صنایع شیمیایی رنگین پارسیان تولید کننده رنگ و رزین‌های تخصصی  و همچنین  شرکت نگین  زره تولید کننده انواع رنگ پوششی و صنعتی  با اشتغال 100 نفر  بازدید کردند.

همچنین با حضور مسئولان از شرکت تولیدکننده لامپهای led با اشتغالزایی 30 نفر بازدید شد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز