خبرگزاری کار ایران

فرمانده انتظامی قم مطرح کرد:

کشف ۴۴۶ کیلوگرم مواد مخدر در قم/ ضرورت آگاهی‌بخشی به مردم در زمینه پیشگیری از اعتیاد

asdasd
کد خبر : ۷۵۴۴۵۳

فرمانده انتظامی قم گفت: با انهدام یک باند تهیه و توزیع مواد مخدر در این استان، ۴۴۶ کیلوگرم مواد افیونی کشف و ضبط شد.

به گزارش ایلنا از قم، سردار عبدالرضا آقاخانی روز سه‌شنبه با اعلام این خبر، اظهار داشت: در پی تمرکز اقدام‌های پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی استان البرز مشخص شد چندتن از قاچاقچیان مواد مخدر قصد دارند با یک‌دستگاه کامیون، مواد افیونی را از یک استان جنوبی به قم و استان‌های همجوار منتقل کنند که با اعلام به پلیس مبارزه با موادمخدر قم، بلافاصله موضوع در دستور کار ماموران این پلیس قرار گرفت.

وی بیان داشت: سپس طی هماهنگی های قضایی، ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان قم به محل های مورد نظر اعزام و با کنترل آمد و شد خودروهای عبوری کامیون و همچنین خودرو ۲۰۶ قاچاقچیان را شناسایی و متوقف کردند. سرانجام طی بازرسی از کامیون، ۳۸۰ کیلوگرم تریاک در قالب ۲۳ بسته، ۵۷ کیلو و ۹۵۰ گرم حشیش در قالب ۵۰ بسته و ۲۸ کیلو و ۲۰۰ گرم مرفین در قالب ۲۷ بسته کشف و پنج تن در این رابطه دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی استان قم گفت: در نهایت متهمان به انضمام پرونده برای انجام مراحل قانونی تحویل مرجع قضایی استان شدند.

آقاخانی در پایان با بیان اینکه در سال‌های اخیر اقدام‌های گسترده‌ای در زمینه مبارزه با مواد مخدر در کشور صورت گرفته است، بر ضرورت آگاهی‌بخشی به مردم در زمینه پیشگیری از اعتیاد تاکید کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز