خبرگزاری کار ایران

سعید ناجی مطرح کرد:

هنر اصیل و فاخر و ماندگار هنر مردمی است

asdasd
کد خبر : ۷۵۴۴۲۰

سرپرست معاونت سیاسی و امنیتی استانداری البرز اظهار داشت: امیدواریم شاهد رشد و تعالی روز افزون هنرمندان در البرز باشیم .

به گزارش ایلنا، سعید ناجی در حاشیه جشن شایستگان البرز و تقدیر از برگزیدگان مسابقه کتابخوانی صلای صبح که در سالن سیروس صابر اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار گردید، ضمن قدردانی از مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی و همکاران بابت برگزاری این برنامه، خاطرنشان کرد: خالق همه‌ی زیبایی‌ها خداوند است و هنر و خلق زیبایی، مختص خداست ‌و خداوند هم فرموده از روح خودم در انسان دمیده‌ام، هنر دارای ‌هارمونی است که در طبیعت و خلقت هم مشهود است، ‌انسان دارای خصلت‌های ویژه‌ای است تا در مسیر تعالی قرار گیرد، ‌حتما باید به هنر و ‌هنرمندان احترام بیشتری بگذاریم، ‌جایگاه هنر جایگاه والایی است.

سرپرست معاونت سیاسی و امنیتی استانداری البرز اضافه کرد: هنر اصیل و فاخر و ماندگار هنر مردمی است هنری است که درد مردم،‌ شیرینی مردم، ‌شادی مردم را به هنر بیان کند. 

وی گفت: هنری در دل مردم زنده می‌ماند که با رویکردی مردمی باشد، ‌هنرمند باید قفل را از ذهن خود باز کرده و آزاد باشد تا بتواند یک اثر هنری را خلق کند.

ناجی در پایان تصریح کرد: به حضور هنرمندانی با عناوین  ملی و بین‌المللی در استان البرز افتخار می‌کنیم و امیدواریم شاهد رشد و تعالی روز افزون هنرمندان در البرز باشیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز