خبرگزاری کار ایران

توسط مراکز نیکوکاری استان البرز انجام می‌شود؛

توزیع روزانه ۲۵ هزار وعده‌ غذای گرم در مناطق سیل‌زده

asdasd
کد خبر : ۷۵۴۱۶۵

مدیرکل کمیته امداد امام در البرز گفت: روزانه ۲۵ هزار وعده‌غذای گرم از سوی سه مرکز نیکوکاری استان بین هموطنان سیل‌زده استان‌های لرستان و خوزستان توزیع می‌شود.

به گزارش ایلنا، محمد محمدی فرد با اشاره به اینکه هم‌اکنون تعداد قابل‌توجهی از خانوارهای سیل‌زده استان خوزستان در کمپ‌های امدادی حضور دارند و در استان لرستان نیز مردمی که دچار سیل شده‌اند و‍ اثاثیه زندگی‌شان آسیب‌دیده است نیازمند کمک‌های فوری هستند گفت: سه مرکز نیکوکاری جوادالائمه (ع) محمد شهر، روح‌الله و بنت‌الهدی فردیس با راه‌اندازی آشپزخانه در مناطق سیل‌زده درمجموع روزانه معادل دویست میلیون تومان غذای گرم بین هموطنان آسیب‌دیده از سیل توزیع می‌کنند.

وی با اشاره به اینکه مراکز نیکوکاری امتداد اجتماعی کمیته امداد امام (ره) است افزود: روزانه ۲۵ هزار وعده‌غذای گرم از سوی سه مرکز نیکوکاری استان البرز بین هموطنان سیل‌زده استان‌های لرستان و خوزستان توزیع می‌شود.

مدیرکل کمیته امداد البرز از عزم ملی برای بازسازی منازل و تأمین اسباب و اثاثیه زندگی خانوارهای آسیب‌دیده از سیل خبر داد و گفت: بدون تردید این نهاد با استفاده از تمامی‌ظرفیت‌های موجود، مردم نیکوکار و همچنین خیّران البرزی تا رفع کامل مشکلات در کنار هموطنان استان‌های سیل‌زده خواهند بود.

وی گفت: کد دستوری#۹۹*۸۸۷۷* و شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۷۹۰۰۰۰۱۰۰۰  برای کمک‌های نقدی مردم و خیران البرزی در نظر گرفته‌شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز