خبرگزاری کار ایران

جعفر گوهرگانی:

برخی خانواده‌های کهگیلویه و بویراحمدی از داشتن یک روانداز سالم هم محروم هستند

asdasd
کد خبر : ۷۵۳۹۶۰

معاون استاندار کهگیلویه و بویراحمد از عملکرد جمعیت هلال‌احمر در زمان حوادث غیرمترقبه انتقاد و اظهارداشت: در حالیکه در این استان برخی خانواده‌ها از داشتن یک روانداز سالم محروم هستند بسیاری از اقلام و کالاها در انبار هلال‌احمر فاسد شده و دور ریخته می‌شود.

به گزارش ایلنا از یاسوج، جعفر گوهرگانی در نشست کمیته ساماندهی موکب‌های استان کهگیلویه و بویراحمد به استان‌های سیل‌زده، گفت: در سیل اخیر شرایط بسیاری از مناطق این استان از استان‌های خوزستان و لرستان بدتر بود و حتی برخی خانوارها از داشتن یک روانداز سالم هم محروم بودند.

وی افزود: برخی سیل‌زدگان استان کهگیلویه و بویراحمد زمان سیل‌های اخیر مفلوک شده بودند و ما هم نتوانستیم مشکلات آنها را خوب اطلاع‌رسانی کنیم.

معاون استاندار کهگیلویه و بویراحمد با انتقاد از سیاست‌گذاری‌های جمعیت هلال احمر، ادامه داد: به‌دلیل شتاب‌زدگی و سیاست‌های جزیره‌ای، حجم زیادی از غذاهای طبخ شده در استان‌های سیل‌زده از دست رفت.

گوهرگانی گفت: جمعیت هلال‌احمر به‌طور خودسر و براساس فُرمتی که به وی شده عمل می‌کند و در استان‌ها هم براساس همین فُرمت نادرست اقدام به ارسال کالا و اقلام‌مختلف می‌کنند.

وی با بیان اینکه اگر قرار باشد این حجم غذا فاسد شود خود ما در استان کهگیلویه و بویراحمد هزاران نیازمند داریم، یادآورشد: متاسفانه همین اتفاق در زلزله کرمانشاه هم اتفاق افتاد و خیلی از هدایای مردمی فاسد و دور ریخته شد.

 معاون استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: نباید به این دلخوش باشیم که ۷۰ کامیون به مناطق سیل‌زده ارسال می‌کنیم بلکه باید مدیریت صحیح داشته باشیم تا این اقلام کمکی برای نیازمندان باشد.

گوهرگانی افزود: تمامی دستگاه‌ها باید تابع وزیر کشور بوده، نه اینکه خودسر اقدام به ارسال کالا و یا انبار کردن کالاهایی که زود فاسد می‌شوند بکنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز