خبرگزاری کار ایران

امراللهی خبر داد:

افزایش ۱۵ درصدی ظرفیت پارکینگ ها در اطراف جمکران

asdasd
کد خبر : ۷۵۳۸۳۸

رئیس کمیسیون حمل و نقل و عمران شورای شهر قم از افزایش ۱۵ درصدی ظرفیت پارکینگ ها در اطراف مسجد مقدس جمکران خبر داد و گفت: ظرفیت پارک ۴۰ هزار سواری به ۴۵ هزار و ظرفیت پارک اتوبوس‌ها به ۴ هزار دستگاه‌ افزایش یافت.

به گزارش ایلنا از قم، روح الله امراللهی در حاشیه بازدید از ستاد تسهیلات زائران شهرداری قم در مسجد مقدس جمکران اظهار کرد: در حوزه اتوبوسرانی سال گذشته ۵ خط و امسال ۸ خط برای انتقال زائران به جمکران در نظر گرفته شد که تقریبا تمام شهر را پوشش داد.

وی با اشاره به بکارگیری ۲۰۰ دستگاه اتوبوس بیان کرد: امسال ظرفیت پارکینگ‌ها نسبت به سال گذشته ۱۵ درصد افزایش پیدا کرد.

رئیس کمیسیون حمل و نقل و عمران شورای اسلامی شهر قم با اشاره به اینکه از نظر وسعت پارکینگ‌ها ۲۰ هکتار افزایش یافت، گفت: ظرفیت پارک ۴۰ هزار سواری به ۴۵ هزار و ظرفیت پارک اتوبوس ها به ۴ هزار دستگاه‌ افزایش پیدا کرد.

امراللهی با بیان اینکه در حوزه معاونت خدمات شهری هم فعالیت های خوبی صورت گرفت افزود: از دو ماه پیش تمهیدات مناسبی برای مراسم نیمه شعبان اندیشیده شد و از دو هفته پیش همکاران بخش معاونت خدمات شهری در تکاپو و تلاش هستند تا مراسم نیمه شعبان امسال با شکوه تر از گذشته برگزار شود.

وی با بیان اینکه در بخش تکمیل رینگ دوم پارکینگ مسجد مقدس جمکران با همت مضاعف شورای شهر بودجه مناسبی پیش‌بینی شده که هر ساله در حال اضافه شدن است، اضافه کرد: خوشبختانه شهرداری نیز اقدامات خوبی را در بخش رینگ دوم پارکینگ مسجد مقدس جمکران که فضایی به مساحت ۳۵۰ هکتار را پوشش می دهد در دست اقدام دارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز