خبرگزاری کار ایران

کشف بیش از 179 کیلوگرم مواد مخدر در بردسکن

asdasd
کد خبر : ۷۵۳۶۵۶

با تیراندازی ماموران انتظامی بردسکن محموله بیش از 179 کیلویی مواد افیونی کشف شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از بردسکن، سرهنگ عباس نظافتی در این رابطه گفت: در پی کسب خبری مبنی بر قصد انتقال مقدار قابل توجه ای مواد مخدر توسط قاچاقچیان از طریق محورهای مواصلاتی شهرستان بردسکن پی گیری موضوع به صورت ویژه در دستور این فرماندهی قرار گرفت. 

فرمانده انتظامی بردسکن افزود:ماموران انتظامی شهرستان با همکاری اطلاعاتی پلیس  مبارزه با مواد مخدر استان در محورهای منتهی به شهرستان مستقر شدند و در یک عملیات ضربتی و غافلگیرانه پس از رد زنی های گسترده به یک دستگاه سواری سمند در محور  بردسکن به سبزوار مشکوک و دستور ایست را برای این خودرو صادر کردند.

وی ادامه داد: راننده خودرو به محض مشاهده ماموران و بدون توجه به فرمان ایست پلیس با سرعت بیشتری اقدام به فرار کرد که نهایتا ماموران با استفاده از قانون بکار گیری سلاح پس از چندین کیلومتر تعقیب و گریز خودرو را متوقف کردند. 

سرهنگ نظافتی گفت: ماموران در بازرسی دقیق از خودرو مقدار 101 کیلو و 900 گرم مواد مخدر از نوع تریاک و 77 کیلو و 700 گرم حشیش را که به صورت ماهرانه ای در خودرو جاساز شده بود را  کشف کردند.

وی  اظهار داشت: این محموله مواد مخدر از استان های جنوبی کشور بارگیری و قصد انتقال آن را از طریق این محور به مشهد داشتند که با تیز بینی ماموران این فرماندهی شناسایی و توقیف شد. 

فرمانده انتظامی بردسکن عنوان کرد: دراین رابطه دو نفر قاچاقچی دستگیر شدند که پس از تشکیل پرونده و بازجویی برای سیر مراحل قانونی به دادسرا معرفی شدند. 

وی گفت: یکی از ماموریت های مهم پلیس مبارزه با هر گونه حمل و نگهداری، خرید و فروش و قاچاق مواد مخدر به عنوان بلایای خانمان سوز در جامعه است و برخورد نیروی انتظامی دراین راستا محکم و قاطع و مستمر خواهد بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز