خبرگزاری کار ایران

ارسال 20 هزار اقلام زیستی از تربت حیدریه برای کمک به مناطق سیل‌زده

asdasd
کد خبر : ۷۵۳۴۵۲

فرماندار تربت‌حیدریه گفت: دومین محموله کمک‌های مردمی این شهرستان توسط جمعیت هلال احمر شامل ۲۰ هزار اقلام زیستی روز شنبه به استان‌های سیل‌زده گلستان و لرستان ارسال شد.

علی رستمی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا در تربت حیدریه، ارزش این محموله را چهار میلیارد ریال اعلام کرد و افزود: با توجه به جمع‌آوری کمک‌های نقدی و غیر نقدی مردم توسط جمعیت هلال احمر، بسیج، حوزه‌های علمیه، بهزیستی، کمیته امداد، سایر سمن‌ها و تشکل‌های مردم نهاد، پیش‌بینی می‌شود هر هفته یک کاروان به مناطق سیل زده اعزام شود.

وی اظهار کرد: نخستین محموله کمک‌های مردمی از این شهرستان در قالب ۲ دستگاه کامیون شامل ۱۰ هزار اقلام زیستی به ارزش 2 میلیارد و 400 میلیون ریال در نیمه اول فروردین ماه به استان گلستان ارسال شد.

نماینده عالی دولت در این شهرستان تصریح کرد: علاوه بر کمک‌های غیرنقدی بالغ بر 2 میلیارد ریال به صورت نقدی به حساب‌های مربوطه واریز شده همچنین کمک‌های کد دستوری کمیته امداد، بهزیستی، هلال احمر و سایر نهادها  به صورت جداگانه محاسبه شده است.

فرماندار تربت‌حیدریه بیان کرد: در حال حاضر ۳۰ هزار اقلام زیستی در قالب دو کاروان به ارزش هفت میلیارد ریال به مناطق سیل زده ارسال شده و در تلاشیم تا با جمع‌آوری کمک‌های مردمی علاوه بر استان معین بتوانیم به سایر مناطق سیل زده کمک‌های مردمی را نیز ارسال کنیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز